کد خبر : 85441
تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1395 - 0:06
دسته‌بندی نشده
-

حسن زاده: داور، بازیکنانم را عصبی کرد/ مجبور به دفاع شدیم/ بازیکنان مد نظرم، جذب نشدند

حسن زاده: داور، بازیکنانم را عصبی کرد/ مجبور به دفاع شدیم/ بازیکنان مد نظرم، جذب نشدند
سرمربی تیم شهرداری ساوه بعد از بازی با دانشگاه آزاد گفت: داوران باعث عصبی شدن بازیکنانم شد و تمرکز تیم ما را به هم ریختند اما خوشبختانه توانستیم به بازی برگردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن حسن زاده سرمربی تیم شهرداری ساوه در مصاحبه با خبرنگار fut5al در خصوص برد تیم خود برابر دانشگاه آزاد گفت: بازی خیلی خوب و باکیفیتی بود و ما در نیمه اول جریان بازی را در دست گرفتیم و به هدف خودمان هم رسیدیم. ماا توانستیم با اختلاف دو گل از حریف پیش بیفتیم و در نیمه دوم هم بازی را مدیریت کنیم اما بنده احساس می کنم که داوران در چند صحنه تمرکز لازم را نداشتند و با چند سوت اشتباه روند بازی را تغییر دادند.

وی افزود: داوران باعث عصبی شدن بازیکنانم شد و تمرکز تیم ما را به هم ریختند اما خوشبختانه توانستیم به بازی برگردیم و همانطور که دیدید بازیکنانم تلاش کردند و جنگیدند و مستحق این سه امتیاز بودند. در دقایقی که تیم دانشگاه آزاد رو به پاورپلی آورد طبیعتا ما دفاع می کردیم و نتوانستیم کیفیت خوبی از خود نشان دهیم اما در نهایت خوشبختانه توانستیم بازی را ببریم .

وی در خصوص شرایط تیمش در تعطیلات نیم فصل اول افزود: متاسفانه به خاطر شرایط مالی باشگاه نتوانستیم آن سه بازیکنی که مدنظرمان بود را جذب کنیم و با مخالفت هیات مدیره روبرو شدیم و نتوانستیم تیم خود را تقویت کنیم .

حسن زاده در خصوص ادامه مسابقات با این شرایط ، خاطر نشان کرد :نیم فصل دوم قطعا سخت تر و متفاوت تر‌ و فشرده تر خواهد بود و اکثر تیم ها خصوصا تیم هایی که در نیمه پایین جدول بودند خود را تقویت کرده اند و این کار را برای ما دشوارتر خواهد کرد و ما مجبور هستیم که با همین روند و همین نفرات به کار خود ادامه دهیم . امروز هم که دو نفر از بازیکنانمان مصدوم شدند و ما قطعا در ادامه کار به مشکل می خوریم اما با شناختی که از بچه هایمان دارم و غیرتی که آنها دارند ان شالله از نیم فصل دوم هم روسفید بیرون خواهیم آمد .

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار جمعه , ۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳

باز کدوم قمی رو میخوای بیاری؟؟؟
بسه دیگه خجالت بکش!!!
مسلم اولاد قباد رو بیچاره کردی از بس بهش گفتی دریبل بزنه!!!
یکم داداشتم بزار بازی کنه!!!
مثلا خودت بازی کرده ای

نام ... شنبه , ۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

خجالت و باید شما مثلا هوادار بکشی که از نتیجه گرفتن تیم شهر ناراحتی واین نشون میده شماها چقدر آدمای …….هستید بجای قدر دانی از بازیکنای تیم که دارن با غیرت میجنگند برا شهر ساوه داری حرفایه مفت میزنی ظاهرا دوسال پیش و یادتون رفته خحالت آوره

ساوه ای شنبه , ۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴

همه بازیکن ها رو داغون کردی حالا نوبت بقیه ؟؟؟؟
نمیدونم چرا هر کی بیشتر سرت داد میزنه و زیر ابتو میزنه بیشتر بازیش میدی

هوادار یکشنبه , ۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵

آقای نام … دو سال پیش بازیکن ها کی بودند الان کی هستند ؟؟؟؟
امسال همه تیم ها از اسم شهرداری می ترسند فکر میکنی به خاطر مربیه ؟؟؟؟
نه پسر خوب به خاطر بازیکن هاست