کد خبر : 85440
تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1395 - 0:04
-

خریدهای جدید شمس، نیامده درخشیدند!

خریدهای جدید شمس، نیامده درخشیدند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با شروع نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر  و از هفته چهاردهم این مسابقات ، عصر امروز دو تیم دانشگاه آزاد تهران و شهرداری ساوه در سالن پیامبر اعظم تهران به مصاف هم رفتند . دانشگاه آزاد با خریدهای جدیدش پا به این مسابقه گذاشته و انگیزه بالایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با شروع نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر  و از هفته چهاردهم این مسابقات ، عصر امروز دو تیم دانشگاه آزاد تهران و شهرداری ساوه در سالن پیامبر اعظم تهران به مصاف هم رفتند .

دانشگاه آزاد با خریدهای جدیدش پا به این مسابقه گذاشته و انگیزه بالایی برای کسب پیروزی داشت و از آن طرف شهرداری ساوه هم که در تعطیلات نیم فصل تغییراتی نداشت برای شروعی خوب در نیم فصل دوم چشم به سه امتیاز این بازی دوخته بود .

در نیمه اول این بازی هر دو تیم نمایش خوبی از خود به جا گذاشتند اما این شهرداری ساوه بود که توانست از موقعیت های خود استفاده کرده و با کسب پیروزی سه بر یک به رختکن برود . اما با شروع نیمه دوم دانشگاه آزاد بازی را طوفانی شروع کرد و تا پایان بازی چندین موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و حتی توانست اختلاف را به حداقل برساند اما نهایتا این ساوه ای ها بودند که توانستند با هوشیاری و مدیریت بازی در دقایق آخر ، حملات دانشگاه را خنثی کرده و با نتیجه نزدیک پنج بر چهار این بازی نفسگیر را به نفع خود به اتمام برسانند.

* حواشی بازی :

– مصطفی ظریفیان و بهروز جعفری خریدهای جدید دانشگاه آزاد از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشتند و علی رغم دیر اضافه شدن به این تیم، در این بازی نمایش خوبی از خود به جا گذاشتند.

– ظاهرا تیم دانشگاه آزاد در تعطیلات نیم فصل به خوبی تمرین کرده بود و نمایش بسیار خوبی در این بازی داشت و اگر از موقعیت های متعدد خودش استفاده می کرد می توانست این بازی را با اختلاف زیادی ببرد ‌.

– جواد اسفندیاری گلر دانشگاه بعد از چند هفته مصدومیت و  دوری از میادین امروز در ترکیب دانشگاه بازی کرد . با این حال به نظر می رسید وی هنوز به بهبودی کامل نرسیده است .

– بازی نفسگیر و درگیرانه دو تیم کار را برای‌ گروه داوری سخت کرده بود و در دقایقی از بازی و در صحنه های متعدد سوت های داوران باعث اعتراض هر دو تیم خصوصا تیم شهرداری ساوه شد . دو بازیکن از تیم ساوه مصدوم شدند و قادر به ادامه دادن بازی نبودند .

– بازی در نیمه دوم با نتیجه پنج بر دو دنبال می شد که تیم دانشگاه آزاد با استفاده از تاکتیک پاورپلی توانست دو گل خورده را جبران کند و اختلاف بازی را به حداقل برساند اما مهاجمان این تیم از فرصت های متعددی که داشتند استفاده نکردند و نتوانستند بازی را به تساوی بکشانند .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

تعریف از تیم بازنده نوبره