کد خبر : 85439
تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1395 - 0:08
دسته‌بندی نشده
-

شمس: راحت گل می خوریم و سخت گل می زنیم/ بازیکنان جدیدمان خوب از آب درآمدند!

شمس: راحت گل می خوریم و سخت گل می زنیم/ بازیکنان جدیدمان خوب از آب درآمدند!
سرمربی تیم دانشگاه آزاد تهران بعد از شکست مقابل ساوه گفت: امروز با سر گل خوردیم که در فوتسال خیلی امر بعیدی است و متاسفانه تیم ما خیلی راحت گل می خورد و از موقعیت هایمان هم استفاده نمی کنیم.

 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس سرمربی تیم دانشگاه آزاد در مصاحبه با خبرنگار fut5al در خصوص بازی تیم خود در برابر شهرداری ساوه گفت : متاسفانه همان طور که مشاهده کردید هر توپی‌ که به سمت ما می آید وارد دروازه مان می شود؛ حتی ما امروز با سر گل خوردیم که در فوتسال خیلی امر بعیدی است و متاسفانه تیم ما خیلی راحت گل می خورد و از موقعیت هایمان هم استفاده نمی کنیم و خیلی سخت گل می زنیم . اما تلاش و غیرت بازیکنانم برای برگشت به بازی قابل تحسین است و امیدوار هستیم که در آینده شرایط بهتری را رقم بزنیم .

وی در خصوص شرایط داوری این بازی افزود: فوتسال بازی درگیرانه است که طبیعی هم هست. در این بازی داورها در چند صحنه تصمیماتی گرفتند که ما اعتراض کردیم و تیم حریف و عواملشان در سکوها هم اعتراض کردند که کار اشتباهی است و البته ما هم اشتباه کردیم و نباید اعتراض کنیم.

سرمربی دانشگاه آزاد در خصوص شرایط تیمش در تعطیلات نیم فصل اول افزود: ما در تعطیلات نیم فصل علی رغم مشغله ای که در کلاس های سطح سه داشتیم اما تمریناتمان را صبح و بعد از ظهر برگزار کردیم و دو بازیکن هم جذب کردیم که خوب از آب درآمدند و امروز هم خوب کار کردند. یک جای خالی دیگر هم داریم که دنبال هستیم از آن استفاده کنیم و تیم را تقویت کنیم و بتوانیم در ادامه کار نمایش قابل قبولی داشته باشیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۳ دی ۱۳۹۵ - ۲:۴۹

از رو بروووووووو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نام جمعه , ۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳

خجالت هم خوب چیزى هست حسین شمس با این همه نتایج افتضاح!!

نام ... شنبه , ۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

آقای شمس شما دقیقا به چه چیزی امیدوارید؟؟؟