کد خبر : 85656
تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1395 - 23:11
دسته‌بندی نشده
-

ظریفیان: فقط ۳ جلسه با دانشگاه آزاد تمرین کردم!/ با قزوینی ها مشکل نداشتم

ظریفیان: فقط ۳ جلسه با دانشگاه آزاد تمرین کردم!/ با قزوینی ها مشکل نداشتم
بازیکن جدید تیم دانشگاه آزاد گفت: تنها سه جلسه با تیم دانشگاه تمرین کرده بودم و از لحاظ سبک بازی و تاکتیکی زیاد با بچه ها هماهنگ نبودم.

 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی ظریفیان بازیکن جدید تیم دانشگاه آزاد در مصاحبه با خبرنگار fut5al در خصوص بازی این تیم در برابر شهرداری ساوه گفت :من فقط سه جلسه با تیم دانشگاه تمرین کرده بودم و از لحاظ سبک بازی و تاکتیکی زیاد با بچه ها هماهنگ نبودم. به هر حال زمان می برد تا با شرایط تیم آشنا شوم اما از بازی امروز‌ خودم راضی بودم و نسبتا خوب کار کردم. تیم ما خیلی خوب کار کرد اما گل هایی خوردیم که نباید می خوردیم و متاسفانه روی دفاع تیمی تمرکز نداشتیم و روی اشتباهات فردی خودمان گل می‌خوردیم. این مورد در برگشت به بازی ما را با مشکل روبرو کرده بود. در کل نمایش‌خوبی داشتیم و فکر می کنم حداقل یک امتیاز از این بازی حق‌ ما بود.

وی در خصوص جدایی خود از طرح و توسعه قزوین و پیوستنش به دانشگاه افزود:من در خصوص ماندن در تیم قزوین برای نیم فصل دوم مشکلی نداشتم اما این تیم از لحاظ مالی وضعیت خوبی نداشت و با صحبت هایی که با مدیرعامل باشگاه داشتم خیلی دوستانه ایشان را قانع کردم که از این تیم جدا شوم. اما مشکل خاصی با هیچ کدام از عوامل این تیم نداشتم و از آنها بابت زحماتشان در این چند ماهه تشکر می کنم و برایشان در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت دارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجتبی یکشنبه , ۵ دی ۱۳۹۵ - ۹:۳۸

دمت گرم داداش ایشالا موفق باشی تو تیم جدیدت