کد خبر : 85712
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1395 - 18:25
-

افضل: از توقف گیتی‌پسند به خوبی استفاده کردیم/ تیمی که قهرمانی می‌خواهد نباید گاف بدهد

افضل: از توقف گیتی‌پسند به خوبی استفاده کردیم/ تیمی که قهرمانی می‌خواهد نباید گاف بدهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا افضل پس از پیروزی تیمش مقابل دبیری تبریز در دربی فوتسال آذربایجان با اشاره به شروع خوب تیمش در این دیدار، اظهار کرد: امروز بازیکنانم خیلی خوب ظاهر شدند و در دفاع و حمله عالی بودند. آنان به خوبی تاکتیک‌هایی که تمرین کرده بودیم را انجام دادند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا افضل پس از پیروزی تیمش مقابل دبیری تبریز در دربی فوتسال آذربایجان با اشاره به شروع خوب تیمش در این دیدار، اظهار کرد: امروز بازیکنانم خیلی خوب ظاهر شدند و در دفاع و حمله عالی بودند. آنان به خوبی تاکتیک‌هایی که تمرین کرده بودیم را انجام دادند و خوشبختانه توانستیم ۳امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی گفت: تیم ما همیشه با برنامه بازی می‌کند و برای دیدار امروز هم برنامه داشتیم و باید می‌بردیم چون مساوی و باخت به درد ما نمی‌خورد. به عقیده من تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید گاف ندهد. تیم ما در ۴هفته اول امتیازات زیادی را از دست داد ولی در بقیه دیدارها جبران کردیم و امیدوارم در هفته‌های آینده هم به نتایج مدنظرمان برسیم تا از کورس عقب نمانیم.

سرمربی مس سونگون درباره نقل و انتقالات تیمش در نیم‌فصل تصریح کرد: ما در نیم‌فصل بازیکنی جذب نکردیم و فقط دو تن از بازیکنان‌مان از جمع ما جدا شدند که دلیل فنی داشت؛ حاجتی مصدوم بود و علی ابراهیمی نیز می‌خواست در تیمی حضور داشته باشد که بیشتر بازی کند و به همین دلیل به صورت توافقی از تیم جدا شد.

وی در واکنش به توقف گیتی‌پسند در دیگر دیدار هفته و کاهش اختلاف در صدر جدول اذعان داشت: معتقدم ما برای قهرمانی باید از لغزش تیم‌های رقیب‌مان استفاده کنیم چراکه در غیر این صورت از کورس قهرمانی جا می‌مانیم.

افضل تاکید کرد: خوشحالم که امروز از توقف گیتی‌پسند به خوبی استفاده کردیم ولی بچه‌ها نباید مغرور شوند و باید تلاش‌شان را بیشتر کنند تا بتوانیم در ادامه موفق عمل کرده و به صدر برسیم.

سرمربی مس در خاتمه ابراز داشت: من از مردم تبریز، مسئولان باشگاه و اصحاب رسانه به خاطر حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم این حمایت‌ها تا آخر فصل ادامه داشته باشد و ما را تنها نگذارند تا بتوانیم قهرمان لیگ شویم.

منبع: آناج

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۵ دی ۱۳۹۵ - ۳:۰۰

حیف علی افضل که توی اصفهان نیست