کد خبر : 85665
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1395 - 10:42
-

شمسایی:این بار هم بعد از بازی با ارژن به بیمارستان رفتم/ اینجا استعداد فوتسال فوران می‌کند

شمسایی:این بار هم بعد از بازی با ارژن به بیمارستان رفتم/ اینجا استعداد فوتسال فوران می‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره پیروزی تیم فوتسال تاسیسات دریایی برابر ارژن شیراز در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: ارژن یک تیم اخلاق مدار است و مربیان و بازیکنان خوبی دارد. آنها در عین شایستگی بازی کردند ولی خوشبختانه توانستیم در این مسابقه بر خلاف بازی رفت برنده باشیم. اگر از موقعیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره پیروزی تیم فوتسال تاسیسات دریایی برابر ارژن شیراز در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: ارژن یک تیم اخلاق مدار است و مربیان و بازیکنان خوبی دارد. آنها در عین شایستگی بازی کردند ولی خوشبختانه توانستیم در این مسابقه بر خلاف بازی رفت برنده باشیم. اگر از موقعیت هایمان بهتر استفاده می کردیم می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم.

وی افزود: اگر یادتان باشد بعد از بازی رفت با ارژن دچار استرس شدم. همان موقع که ابتدای فصل هم بود به بیمارستان رفتم و آنژیو کردم. اتفاقا با توصیه دکتر بهلولی بعد از بازی برگشت هم به بیمارستان رفتم تا «چک آپ» کنم. یکی از انگیزه های ما برای برد در دیدار مقابل ارژن هم فراموش کردن آن روز بدی بود که دچار مشکل شده بودم.

سرمربی – بازیکن تاسیسات درباره توقف گیتی پسند و شانس مس و تاسیسات برای رسیدن به صدر جدول گفت: قشنگی فوتسال به همین چیزهاست. ۱۳ هفته دیگر از لیگ باقی مانده است و روزهای سختی در انتظار تمام تیم هاست. هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد. فوتسال ما آنقدر قدرتمند هست که هر ۱۳ هفته برای تمام تیم ها دشوار باشد. استعداد فوتسال در ایران فوران می کند و شما می بیند که تیمی مثل مقاومت با بازیکنان جوان و سرباز مقابل تیم قدرتمند گیتی پسند نتیجه می گیرد. همین اتفاق هم در بازی ما با مقاومت رخ داد. تمام تیم ها همینطور هستند.

شمسایی در خصوص تقابل این هفته اش با تیم دبیری تبریز یادآور شد: ارتباطم با خانواده دبیری برادرانه است. ما با هم دوست و برادریم که در قالب رفاقت با هم رقابت هم خواهیم کرد. این بازی ها باعث می شود رفاقت ما قوی تر شود. بازی در تبریز سخت است ولی با تمام توان به دنبال سه امتیاز مسابقه هستیم.

وی یادآور شد: یکی از نکات جالب لیگ امسال این بود که تمام تیم ها به دنبال یارگیری و تقویت خود بودند. لیگ ما الان به درجه ای رسیده است که همه دنبال تقویت خود هستند که این قابل تحسین است.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.