کد خبر : 85877
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1395 - 17:47
-

آخرین خبرها از اخذ میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال

آخرین خبرها از اخذ میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال
دو وزارتخانه مجوزهای لازم برای کسب میزبانی جام‌جهانی فوتسال در ایران را صادر کردند و اکنون 9 امضا تا تکمیل شدن مجوزها باقی مانده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روزهای پایانی مهلت تعیین شده فیفا برای ارسال مدارک میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال در حال سپری شدن است و مسئولان فدراسیون فوتبال به دنبال این هستند تا با جبران فرصت از دست رفته، کارها را در چهار روز باقیمانده به سرعت پیش ببرند.

تا ساعت ۱۵ روز دوشنبه (امروز) پنج نهاد به علاوه ۶ مدیرکل ورزش و جوانان استان ها فرم های مربوطه را امضا نکرده بودند اما دقایقی پیش خبر رسید که فرم‌های امضا شده از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دست مسئولان فدراسیون فوتبال رسیده است. با این وجود در سه روز باقی‌مانده باید ۹ امضای دیگر مربوط به وزارت امور خارجه، اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی و مدیران کل ورزش و جوانان استان های تهران، اصفهان، اردبیل، آذربایجان غربی، یزد و آذربایجان شرقی برای تکمیل فرآیند نام نویسی ایران در کسب میزبانی جام جهانی فوتسال اخذ شود.

لیلا محمدی، رئیس دپارتمان فوتسال ضمن تائید خبر فوق گفت: اگر فرم های امضا شده تا پنج شنبه هم به دست ما برسد، می توانیم آن را به فیفا ارسال کنیم.

وی گفت: این اتفاق دور از دسترس نیست. در حال حاضر پیگیر این موضوع هستیم و فرم ها را با پرواز به استان ها ارسال می کنیم تا امضا شود. امیدواریم زودتر این امضاءها به فدراسیون فوتبال برسد.

مهلت فیفا برای ارسال مدارک کاندایدای‌های میزبانی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ تا ۱۰ دی ۹۵ است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.