کد خبر : 85808
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1395 - 12:42
-

افضل:از نظر فنی از عملکرد بازیکنان در دربی رضایت ندارم/ از ابتدا هم هدف‌مان قهرمانی بود

افضل:از نظر فنی از عملکرد بازیکنان در دربی رضایت ندارم/ از ابتدا هم هدف‌مان قهرمانی بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل در خصوص برتری ۳ بر صفر تیمش مقابل دبیری تبریز اظهار داشت: این دیدار به دلیل اینکه دربی تبریز بود، حساسیت خاص خودش را داشت. هر دو تیم در این دیدار با تمام توان مقابل یکدیگر ظاهر شدند و می‌خواستند پیروز بازی باشند. با اینکه بازیکنانم دوندگی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل در خصوص برتری ۳ بر صفر تیمش مقابل دبیری تبریز اظهار داشت: این دیدار به دلیل اینکه دربی تبریز بود، حساسیت خاص خودش را داشت. هر دو تیم در این دیدار با تمام توان مقابل یکدیگر ظاهر شدند و می‌خواستند پیروز بازی باشند. با اینکه بازیکنانم دوندگی و تلاش زیادی داشتند، اما از نظر فنی آن‌طور که باید از عملکرد آنها رضایت ندارم.

وی در ادامه در مورد اینکه اختلاف امتیاز این تیم با گیتی‌پسند کم شده است و آیا امید دارد بتواند جایگاه این تیم را در صدر جدول تصاحب کند، تصریح کرد: ما از همان ابتدا که شروع کردیم، هدف‌مان قهرمانی بود و تمام تلاش‌مان را نیز می‌کنیم تا به این هدف برسیم. ما کاری به گیتی‌پسند نداریم و فقط سعی می‌کنیم بازی‌های‌مان را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. به جز گیتی‌پسند تیم‌های دیگری مانند دبیری، تأسیسات و حفاری نیز اختلاف کمی با ما دارند و مدعی قهرمانی هستند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره دیدار آینده این تیم مقابل طرح و توسعه الوند گفت: طرح و توسعه تیم دونده‌ای است و جوانان خوبی دارد. مطمئناً در این دیدار کار سختی داریم، اما امیدواریم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. تیم ما سال گذشته نیز مقابل تیم‌های بزرگ مشکلی نداشت و فقط برابر تیم‌های انتهای جدولی امتیاز از دست داد.

افضل در ادامه با اشاره به اینکه در نیم‌فصل بازیکن جدیدی را جذب نکرده‌اند، عنوان کرد: ما تنها چند جوان را از تیم‌های پایه به تیم اصلی اضافه کردیم. در گذشته نیز با این بازیکنان کار کرده بودیم و شناخت کافی روی آنها داریم. امیدواریم این بازیکنان در ترکیب تیم ما جواب دهند تا در ادامه لیگ احساس کمبود بازیکن نکنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶

سلطان واقعی فوتسال واقعا..