کد خبر : 85811
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1395 - 14:08
-

بازیکن اسبق تیم ملی مدرس قرآن شد

بازیکن اسبق تیم ملی مدرس قرآن شد
جلسه قرآن مجید ملازم، قاری و مدرس قرآن کریم که زمانی عضو تیم ملی فوتسال بوده است جلسه‌ای با صفا و دل‌انگیز است که با حضور قاریان غرب تهران شنبه‌ها در هیئت حضرت علی اصغر(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه قرآن مجید ملازم، قاری و مدرس قرآن و از اعضای تیم ملی فوتسال ایران در سال ۲۰۰۱، چهارم دی ماه، با حضور قاریان غرب تهران در هیئت حضرت علی اصغر(ع) از ساعت۱۹ الی ۲۲ برگزار شد.این جلسه قرآن که از سال ۱۳۷۲ در هیئت حضرت علی‌اصغر(ع) تشکیل شده است، در ابتدا توسط حمید باصره، قاری و مدرس قرآن اداره می‌گردید و از سال ۱۳۸۵، مجید ملازم، به عنوان مدرس قرآن کریم در این جلسه قرآن صمیمی به تدریس و پرورش قاریان می‌پردازد.شنبه‌ها در مکان هیئت حضرت علی‌اصغر(ع)، دو جلسه قرآن همزمان برگزار می‌شود. یک جلسه قرآن روخوانی و روانخوانی و تجوید برای قرآن آموزان مبتدی که توسط محمود یوسفیان اداره می‌شود و یک جلسه قرآن تخصصی صوت و لحن و تفسیر که مجید ملازم، به تعلیم مباحث تنغیمی و تفسیری تلاوت قرآن می‌پردازد.

در جلسه مجید ملازم، قاریان به ارائه تلاوت‌های تقلیدی از اساتید مصری پرداختند و ملازم، نفس به نفس، نکات صوت و لحنی آنها را متذکر شد.

همچنین، از جمله نکات تفسیری که ملازم به آن اشاره کرد، معانی کلمه «قال» در قرآن بود که در این باره گفت: لفظ «قال یقول» در قرآن کریم به نیت هم اشاره دارد و مختص به کلام نیست.

ملازم با استناد به آیه ۱۸سوره مبارکه ق «مَّا یَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَیْهِ رَقِیبٌ عَتِیدٌ» گفت: آن فرشته‌ها، فقط کلام را نمی‌نویسند، نیت انسان‌ها را هم در پرونده اعمال وی می‌نویسند.

یادآور می‌شود، جلسه قرآن مجید ملازم، قاری و مدرس قرآن کریم، شنبه ها در هیئت حضرت علی اصغر(ع)، از ساعت۱۹ الی ۲۲ برگزار می‌شود.

منبع:خبرگزاری ایکنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

کم حاشیه کم حرف بی ادعا مودب تکنیکی بسیار تاکتیک پذیرتر از خیلیها همیشه در خدمت تیم بدور از تبلیغ و خبرنگار و مصاحبه
چندین سالی که می شناختمش در هر تیمی بود ندیدم کم فروشی کنه