کد خبر : 85953
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395 - 23:16
-

باغبان‌صالحی: سازماندهی ما در حد تیم لیگ مناطق هم نیست / شاید این هفته بازی نکنیم/ نابودی طرح و توسعه یعنی نابودی فوتسال قزوین

باغبان‌صالحی: سازماندهی ما در حد تیم لیگ مناطق هم نیست / شاید این هفته بازی نکنیم/ نابودی طرح و توسعه یعنی نابودی فوتسال قزوین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اوضاع تنها تیم لیگ برتری استان قزوین مساعد نیست. تیمی که ابتدای فصل با هزاران امید و آرزو، با خرید امتیاز تیم میثاق تهران تشکیل شد و اکنون نه تنها اوضاع مالی مناسبی ندارد، بلکه بازیکن هم به اندازه کافی در لیست خود ندارد تا بتواند به راحتی نیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اوضاع تنها تیم لیگ برتری استان قزوین مساعد نیست. تیمی که ابتدای فصل با هزاران امید و آرزو، با خرید امتیاز تیم میثاق تهران تشکیل شد و اکنون نه تنها اوضاع مالی مناسبی ندارد، بلکه بازیکن هم به اندازه کافی در لیست خود ندارد تا بتواند به راحتی نیم فصل دوم لیگ را ادامه دهد. محمد باغبان‌صالحی سرمربی طرح و توسعه سبز الوند قزوین در این خصوص به خبرنگار fut5al گفت:‌ مشکل تیم ما در دو فاز بازیکن و مالی هست. البته باید در نظر گرفت که این دو مسئله جزو مشکلات اصلی و اساسی تیم ما هستند و مشکلات ریز و درشت دیگری نیز در تیم داریم. شما در نظر بگیرید تیمی که خلق‌الساعه و از روی وعده و وعید مسئولان شهر و استان تشکیل شده و اکنون بدون پشتیبان است، چه مشکلاتی دارد؟ شما مشکل مالی را حل کردید، مشکل بازیکن را به چه شکلی حل کنیم؟ ما با ۱۰ بازیکن به بندرعباس رفتیم. در میان این ۱۰ بازیکن، ۳ نفر متولد ۷۸ و ۲ نفر هم دروازه‌بان بودند. یعنی ما تنها ۵ بازیکن داشتیم که می‌توانستیم روی آن‌ها حساب کنیم. من به عنوان سرمربی این تیم باید چه می‌کردم؟

وی ادامه داد: از ابتدای هفته تمرین نکردیم. چون برخی بازیکنان حتی پول ندارند که به محل تمرین تیم بیاید. برخی هم که چک‌هایشان پاس نشده و در تمرین شرکت نمی‌کنند. مربی ما آقای علی زندی‌پور هم بدلیل اجرا نشدن تعهدات مالی باشگاه استعفا داده است. من با کدام بازیکنان تمرین کنم و چگونه به تنهایی تمرینات را مدیریت کنم؟ ما حتی پزشک، ماساژور، مربی دروازه‌بان، آنالیزور و خیلی از ابتدایی‌ترین امکاناتی که برای حضور در لیگ برتر ایران که جزو برترین و سنگین‌ترین لیگ‌های فوتسال جهان است را نداریم. شما این سیستم تیم‌داری را در جام رمضان شهرها و لیگ مناطق ایران هم نمی‌بینید.

باغبان‌صالحی همچنین گفت: آیا شهری مانند قزوین که بازیکن‌های مطرحی همچون سعید مومنی، وحید شفیعی، مسلم رستمیان، مرتضی عزتی، برادران عبداللهی، حمید پورجاوید و … را به فوتسال ایران معرفی کرده‌است، تیم لیگ برتری‌اش باید اینچنین باشد؟ مسئولان شهری و استانی نباید نیم‌نگاهی به وضعیت فوتسال و فوتبال این شهر داشته باشند؟ انحلال قریب‌الوقع تیم طرح و توسعه باعث نابودی فوتسال استان خواهد شد و مطمئن باشید هیچ شخص و ارگان دیگری در آینده در این زمینه سرمایه‌گذاری نخواهد کرد.

وی در خصوص بازیکنان جدا شده از تیم نیز گفت: از ابتدای فصل ۸ نفر از بازیکنان ما به هر نحوی از تیم جدا شدند. بازیکنانی مانند مسعود محمدی، حسن محمدی، مصطفی طیبی، مسعود سعادتی، احسان زحمت‌کش، مهرداد اعظمی و مصطفی ظریفیان که وجودشان در نیم فصل دوم برای تیم نعمت بود. ولی وقتی باشگاه نمی‌تواند به تعهدات مالی خود عمل کند، چگونه این بازیکنان را نگه داریم؟ در مقابل این ۸ نفر ما تنها ۲ بازیکن توانستیم در نیم فصل جذب کنیم. این در شرایطی بود که به ما قول‌هایی برای افزایش تعداد سهمیه دادند. اما مشکل در کجا بود که این قول‌ها عملی نشد من خبر ندارم.

سرمربی بومی طرح و توسعه در خصوص بازی‌های پیش روی این تیم و بقا در انتهای فصل اینچنین پاسخ داد: این هفته ما با تیم سرحال مس سونگون بازی داریم. این در شرایطی است که از ابتدای هفته تمرین برگزار نکردیم و حضورمان در این بازی نیز در هاله‌ای از ابهام است. حامد عبداللهی نیز در مچ پای خود کمی احساس مشکل می‌کند و ممکن است در این بازی همراه ما نباشد. به هر روی اگر بخواهیم بازی کنیم، اینکه با چند نفر در این دیدار حاضر شویم مشخص نیست. ولی ما برای کسب حداکثر امتیاز به میدان خواهیم رفت. این را نیز در نظر بگیرید که من تنها عضو کادر فنی تیم در آن بازی خواهم بود. که خود از عجایب لیگ است. بعد از این بازی با تاسیسات در تهران بازی داریم. اما این که تیم با این شرایط لیگ را ادامه خواهد داد یا خیر فعلا معلوم نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۸ دی ۱۳۹۵ - ۲:۰۷

ولی بجاش شما الان مربی لیگ برتر هستی ،خوبه دیگه

ناشناس چهارشنبه , ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

این تیم برای هرکی بد شده باشد برای شما که چندین سال فقط در جام رمضان مربیگری کرده اید خوب و از سرتان زیادی هست

نام ... چهارشنبه , ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

سلطان همیشه پاک بودی و چشم دیدنتو نداشتن
خدارو شکر رو سیاهی برای ذغال موند
ب کارت محکم ادامه بده
این کامنتارو معلومه کی میذاره
اونی ک میخواد جای تو باشه و نمیتونه
جایگاهت خیلی بالاتر از این حرفاست
موفق باشی

نام ... جمعه , ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۹:۰۵

آقای باغبان صالحی از هر کسی بهتر میدونستید..
وضعیت تیم چطوره؟
در شرایطی مربی تیم شدید که در آستانه منحل شدن بود
به هر حال عشق به دیده شدن.. در لیگ بودن..حتی اگه
پولی هم از شما بگیرن…واسه شما جذاب بود..که اومدی!!!