کد خبر : 85898
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395 - 13:10
-

لک: فقط مقابل مقاومت عملکرد خوبی نداشتیم/ بازی در سالن ساری همیشه جذاب است

لک: فقط مقابل مقاومت عملکرد خوبی نداشتیم/ بازی در سالن ساری همیشه جذاب است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درخصوص تساوی تیمش مقابل تیم رده یازدهمی مقاومت البرز در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال گفت: تیم ما در این بازی شرایط خوبی نداشت. مقاومت آمده بود که بسته بازی کند و تدافعی هم کار کرد. ما عملکرد خوبی نداشتیم،‌ هر چند می‌توانستیم در روز بدمان پیروز شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درخصوص تساوی تیمش مقابل تیم رده یازدهمی مقاومت البرز در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال گفت: تیم ما در این بازی شرایط خوبی نداشت. مقاومت آمده بود که بسته بازی کند و تدافعی هم کار کرد. ما عملکرد خوبی نداشتیم،‌ هر چند می‌توانستیم در روز بدمان پیروز شویم. گلی هم که خوردیم روی اشتباهات فردی بازیکنان خودمان بود. این نحوه بازی در طول ۲۶ هفته مسابقات طبیعی است. این هفته تمرینات خود را پیگیری کردیم و تلاش می‌کنیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

وی در این باره که گفته می‌شود گیتی‌پسند در این چند هفته اُفت کرده است،‌ اظهار کرد: در ۱۴ هفته لیگ، همین یک بازی مقابل مقاومت بود که عملکرد خوبی نداشتیم. در دیدار مقابل حفاری که اتفاقاتی رقم خورد که بازی از دست مجموعه ما خارج شد. این تنها مسابقه‌ای بود که نوسان زیاد داشتیم. فراموش نکنید که ما پس از دیدار مقابل حفاری،‌ چند بازیکن خود را از دست دادیم و بازیکنانی را به میدان فرستادیم که کمتر بازی کردند. همه تیم‌ها روز خوب و بد دارند و بازی مقابل مقاومت روز خوب ما نبود. از این هفته چند بازیکن محروم به تیم اضافه خواهند شد.

سرمربی گیتی‌پسند در خصوص دیدار پنجشنبه این تیم مقابل شهروند ساری، ضمن تمجید از این تیم و سرمربی شهروند خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که به ساری برمی‌گردم، چون بازی در سالن سیدرسول حسینی و در حضور تماشاگران ساروی همیشه جذاب است. ان‌شاءالله بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کمیل ساروی سه شنبه , ۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲

بیا ساری لک جون منتظرتیم.امیدوارم بعد بازی هم بگی من جو سیدرسول رو دوست دارم.

طرفدار گیتی چهارشنبه , ۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶

شش تایی نشین صلوات

نام ... چهارشنبه , ۸ دی ۱۳۹۵ - ۸:۱۲

واقعا تصور میکنید غیر از بازی مقاومت همیشه خوب بودید؟!!!

نام ... چهارشنبه , ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

چرا اخه دروغ میگی همه نفرات اصلیتو بازی دادی کیو مصلا بازی دادی از کسایی رو که قبلا هم بازی نمیدادی بگو شاید ما نابینا ایم؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام ... چهارشنبه , ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

آقا من نمیدونم به قرآن این شماره ۱۳ کیه ولی مثله شمارش خیلی نحثه هر وقت میاد تو گیتی. ……… . میره. ????