کد خبر : 85900
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395 - 13:11
-

کلاشی:شکست برابر مس را با پیروزی مقابل تاسیسات فراموش می‌کنیم

کلاشی:شکست برابر مس را با پیروزی مقابل تاسیسات فراموش می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حبیب کلاشی‌ اظهار داشت: در بازی برابر مس سونگون روز خوب تیم ما نبود و در رقم خوردن این نتیجه اشتباهات فردی بسیار تاثیرگذار بود. سرپرست تیم دبیری تبریز تصریح کرد: دربی‌ها همیشه حساسیت‌های خود را دارد، اما بازی دبیری تبریز با مس سونگون در فضای دوستانه برگزار شده و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حبیب کلاشی‌ اظهار داشت: در بازی برابر مس سونگون روز خوب تیم ما نبود و در رقم خوردن این نتیجه اشتباهات فردی بسیار تاثیرگذار بود.

سرپرست تیم دبیری تبریز تصریح کرد: دربی‌ها همیشه حساسیت‌های خود را دارد، اما بازی دبیری تبریز با مس سونگون در فضای دوستانه برگزار شده و نتیجه بازی هیچ خللی در دوستی بین این دو باشگاه وارد نخواهد کرد.

وی گفت: با وجود شکست از قضاوت داوران بازی دبیری با مس رضایت داشته و جا دارد از سازمان لیگ فوتسال هم بابت چینش خوب ناظر و نماینده فدراسیون تشکر کنم.

کلاشی در مورد بازی این هفته تیم دبیری گفت: بازی سختی برابر مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور پیش رو داریم، اما بازیکنان تیم برای شکست دادن تیم تاسیسات دریایی هم قسم شده‌اند و امیدوارم با پیروزی برابر این تیم شکست مقابل مس را فراموش کنیم.

وی گفت: در بازی رفت در تهران هم می‌توانستیم برابر تیم تاسیسات به برتری دست یابیم که اسیر بدشناسی شدیم، اما تلاش می‌کنیم در بازی برگشت به پیروزی رسیده و برد خود را در فصل گذشته برابر این تیم در سالن علوم پزشکی تکرار کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.