کد خبر : 85972
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1395 - 12:22
-

اصغری مقدم:به چشم یک قهرمان به تاسیسات نگاه می کنیم/به دنبال بهبود آمار خود مقابل تاسیسات هستیم

اصغری مقدم:به چشم یک قهرمان به تاسیسات نگاه می کنیم/به دنبال بهبود آمار خود مقابل تاسیسات هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم در خصوص وضعیت تیم فوتسال دبیری تبریز پیش از دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل تأسیسات دریایی اظهار داشت: کاملاً آماده این بازی هستیم. متأسفانه هفته گذشته مقابل مس سونگون روی اشتباهات فردی شکست خوردیم. با این حال با بازیکنان صحبت کردیم و آنها را از نظر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم در خصوص وضعیت تیم فوتسال دبیری تبریز پیش از دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل تأسیسات دریایی اظهار داشت: کاملاً آماده این بازی هستیم. متأسفانه هفته گذشته مقابل مس سونگون روی اشتباهات فردی شکست خوردیم. با این حال با بازیکنان صحبت کردیم و آنها را از نظر روحی و روانی به شرایط عادی برگرداندیم.
وی با اشاره به افت محسوس شاگردان وحید شمسایی در فصل جاری گفت: شیر همیشه شیر است. شاید تأسیسات دریایی صلابت گذشته را نداشته باشد ولی این تیم بسیار قدرتمند است و ما به چشم یک قهرمان به تأسیسات نگاه می‌کنیم. تأسیسات دریایی کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و قطعاً بازی سختی خواهیم داشت.
مربی – بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز با اشاره به ۵ امتیازی که گیتی‌پسندِ صدرنشین از دست داد، گفت: ما به امید زنده هستیم. اگر بتوانیم ۴ بازی پیش رو به خوبی پشت سر بگذاریم، می‌توانیم امیدوار باشیم که به صدر جدول نزدیک شویم. البته ما پله پله جلو می‌رویم. ما آمار ۷ پیروزی در ۷ بازی خانگی را داریم و می‌خواهیم این آمار را مقابل تأسیسات بهبود ببخشیم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.