کد خبر : 86004
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1395 - 21:17
-

جاوید به بازی مقابل شهروند می‌رسد/مخالفت عضو هیات رئیسه با تصمیم دبیر سازمان لیگ

جاوید به بازی مقابل شهروند می‌رسد/مخالفت عضو هیات رئیسه با تصمیم دبیر سازمان لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید بازیکن ملی‌پوش تیم گیتی‌پسند با پایان یافتن محرومیتش می‌تواند در هفته پانزدهم لیگ برتر تیمش را همراهی کند. پس از حواشی و اتفاقات دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و حفاری خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مهدی جاوید را یک جلسه از همراهی تیمش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید بازیکن ملی‌پوش تیم گیتی‌پسند با پایان یافتن محرومیتش می‌تواند در هفته پانزدهم لیگ برتر تیمش را همراهی کند.

پس از حواشی و اتفاقات دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و حفاری خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مهدی جاوید را یک جلسه از همراهی تیمش محروم کرد. وی با توجه به اخراج در مسابقه فوق، به مدت ۲ جلسه نمی‌توانست تیمش را همراهی کند.

پس از پایان یافتن محرومیت مهدی جاوید، سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال قصد داشت محرومیت این بازیکن را افزایش دهد اما با مخالفت سعید نجاریان، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ به دلیل عدم بروز برخی شائبه‌ها، جاوید می‌تواند برای تیمش در دیدار مقابل شهروند ساری به میدان برود.

سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در گفتگویی کوتاه با Fut5al ضمن تایید این خبر اظهار کرد:جاوید بازیکن ملی کشورمان است و نمی‌خواستیم بیش از این محروم باشد. ضمن اینکه به جهت احترام به تیم گیتی‌پسند، می‌خواستم این تیم با تمام قوا در دیدار مقابل ما قرار بگیرید تا بعدا حرف و حدیثی در این خصوص پیش نیاید. امیدوارم دیداری خوب و به دور از حاشیه‌ را شاهد باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۹ دی ۱۳۹۵ - ۹:۵۶

آقای نجاریان ممنونیم ولی فکر کنم این دبیر شما یکم ناخوش احواله بنده خدا انگار تعادل روانی نداره همچین چیزای مطرح میکنه مملکت قانون داره برادر عزیز