کد خبر : 85976
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1395 - 13:03
-

شمسایی:بازی با دبیری سخت است اما ترسی نداریم/ کار خودمان را انجام می‌دهیم

شمسایی:بازی با دبیری سخت است اما ترسی نداریم/ کار خودمان را انجام می‌دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص دیدار با تیم دبیری تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: دبیری تبریز شرایط بسیار خوبی دارد و با مهره‌‌‌‌هایش توانسته یکی از تیم‌های موفق لیگ برتر فوتسال باشد. بازی سختی را در پیش داریم که امیدوارم با شرایط آب و هوایی حاکم بتوانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص دیدار با تیم دبیری تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: دبیری تبریز شرایط بسیار خوبی دارد و با مهره‌‌‌‌هایش توانسته یکی از تیم‌های موفق لیگ برتر فوتسال باشد. بازی سختی را در پیش داریم که امیدوارم با شرایط آب و هوایی حاکم بتوانیم به‌موقع به تبریز برسیم و بازی خوبی مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.
مربی – بازیکن تأسیسات دریایی ادامه داد: بازی کردن مقابل دبیری آن هم در تبریز سختی خودش را دارد اما ما هم ترسی نداریم. هر دو تیم مهرهای کلیدی دارند و به همین خاطر امیدوارم شاهد یک بازی زیبا باشیم.
وی در مورد از دست دادن امتیاز گیتی پسند و شانس تیمش برای رسیدن به صدر جدول گفت: هر تیمی در لیگ، تلاش خود را می‌کند تا به صدر جدول برسد و ما هم از تلاش کردن دست نمی‌کشیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم تا به صدر جدول لیگ برتر برسیم.
آقای گل فوتسال جهان در ارتباط با وضعیت تیم ملی تصریح کرد: ما تیم سوم جهان هستیم و تیم‌های زیادی دنبال انجام بازی دوستانه با ما هستند که باید این فرصت‌ها را غنیمت بشماربم و از فرصت‌ها به خوبی برای پیشرفت تیم ملی استفاده کنیم. همان زمان هم که تیم سوم جهان شد گفتم که نباید در باد این سومی بخوابیم چون ضرر می‌کنیم. الان هم باید مسئولان فدراسیون سریع تکلیف تیم ملی و سرمربی آن را مشخص کنند.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی چهارشنبه , ۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵

نگران چی هستی با دوستان خوبت بازی داری کار خود به خود در میاد برات!!!!!