کد خبر : 85963
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1395 - 10:07
-

شمس:مشکل اصلی ما از دست دادن فرصت های گلزنی است/ به قدری فوتسال بدون صاحب است که یک تیم در آستانه بازی با تیم ما سالن محل مسابقه را عوض می کند/افتخاری فوتسال را به نابودی کشاند و حالا نوبت استقلال است

شمس:مشکل اصلی ما از دست دادن فرصت های گلزنی است/ به قدری فوتسال بدون صاحب است که یک تیم در آستانه بازی با تیم ما سالن محل مسابقه را عوض می کند/افتخاری فوتسال را به نابودی کشاند و حالا نوبت استقلال است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد در مورد شرایط این تیم گفت: «‌شرایط فوتسال دانشگاه آزاد زیاد خوب نیست و ما همه تلاشمان را می کنیم که در لیگ برتر بمانیم و این تیم سقوط نکند. خوشبختانه دو بازیکنی که جذب کردیم باعث شد وضعیت تیممان کمی بهتر شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد در مورد شرایط این تیم گفت: «‌شرایط فوتسال دانشگاه آزاد زیاد خوب نیست و ما همه تلاشمان را می کنیم که در لیگ برتر بمانیم و این تیم سقوط نکند. خوشبختانه دو بازیکنی که جذب کردیم باعث شد وضعیت تیممان کمی بهتر شود و امیدوارم در بازی های بعد بتوانیم با پیروزی تیم را در جدول حفظ کنیم.»

وی ادامه داد:« متاسفانه مشکل اصلی ما از دست دادن فرصت های گلزنی است. تیم ما در ابتدای فصل دیر بسته شد و نتوانستیم بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنیم. در نیم فصل هم به دنبال یک بازیکن خارجی بودیم که به دلیل بودجه محدود نتوانستیم آن را جذب کنیم به هر حال شرایط خوبی نداریم اما بازی بچه ها مقابل شهرداری ساوه ما را به ادامه حضور در لیگ امیدوار کرد.»

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد به تغییر محل برگزاری بازی تیمش مقابل فرش آرا اشاره کرد و گفت: «شنیدیم که تیم فرش آرا بدون اطلاع به ما و فدراسیون فوتبال سالن برگزاری مسابقه را عوض کرده است که این موضع برخلاف قوانین است. برای برگزاری مسابقه از مدتها قبل سالن مورد بررسی قرار می گیرد و هیچ زمانی در آستانه بازی اینگونه تصمیم نمی گیرند. بعد از شنیدن این خبر ما با دبیر کمیته فوتسال هم صحبت کردیم و‌ آنها هم از این موضوع اطلاع نداشتند.»

شمس همچنین در ادامه صحبت هایش به شرایط فوتسال اشاره کرد و گفت: «‌متاسفانه به قدری فوتسال بدون صاحب است که یک تیم در آستانه بازی با تیم ما سالن محل مسابقه را عوض می کند و کسی هم از این موضوع خبر ندارد. هر سال مسابقات لیگ فوتسال با چالش روبه رو است و برخی از تیم ها به دلیل نداشتن انگیره از ادامه کار انصراف می دهند و هیچ یک از مسئولان کمیته فوتسال هم به این موضوع اهمیت نمی دهد.»

سرمربی تیم دانشگاه آزاد تاکید کرد: «‌هیچ کسی دلش برای فوتسال نمی سوزد. پیشکسوتان همگی در خانه خودشان مشغول حل کردن جدول هستند و به این رشته اهمیتی نمی دهند از طرفی یک آقا هم با هفتاد سال سن دو تا مسئولیت برعهده گرفته و به هیچ کدام از آنها هم نمی رسد. متاسفانه افتخاری فوتسال را که به نابودی کشاند و حالا نوبت به استقلال رسیده است. استقلال تاکنون سابقه نداشته که در نیم فصل اول این نتایج ضعیف را کسب کند اما مدیریت افتخاری باعث شد استقلال هم جام حدفی را از دست بدهد و هم در نیم فصل در رده هفتم قرار بگیرد.»

شمس تاکید کرد: «زمانی که ما گفتیم فدراسیونی به نام فوتسال باید تشکیل شود همه به ما حمله کردند نتیجه اش هم این شد که فوتسال با ۱۶ میلیون فوتسالی مستقل نیست و زیر نظر فدراسیون فوتبال است. از طرفی رئیس کمیته فوتسال هم مشخص نیست و بیش از یک سال است که فوتسال با این روند اداره می شود. چند وقت پیش قرار بود کفاشیان ریاست کمیته فوتسال را برعهده بگیرد که البته خبری نشد و امیدارم این اتفاق بیافتد چرا که وی می تواند به این رشته کمک کند. افتخاری مدیرعامل استقلال شده اما همه فکر و ذکرش فوتسال است اما کاری برای این رشته انجام نمی دهد حداقل فوتسال در زمان درودگر و ترابیان وضعیت بهتری داشت و آنها با مسئولان صدا وسیما صحبت کردند که مسابقات فوتسال پخش زنده داشته باشد اما این آقایان حاضر نیستند حتی مذاکره کنند و همه چیز به حال خودش رها شده است.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

اقای شمس فرموده اید پیشکسوتان این رشته در خانه نشسته اند جدول حل میکنند
صحبت صحیحی است ولی چرا؟
ایا شما و سایر مدرسان و کمیته های مربیان و اموزش و برگزاری مسابقات در بوجود امدن این شرایط نقش نداشته اید؟
نفرات غیر فوتسالی و گاهی غیرورزشی را یا با رفاقت یا کسب منفعتی به فوتسال اوردید و به جای جای این رشته نفوذ کردند
به هر کسی مدرک مربیگری دادید و بعضی را تا مدرسی هم بالا بردید
تعدادی بدون مدرک هم مربی و سرمربی شدند هیچ ضابطه ای برای تدارکات و سرپرست و مدیر فنی و مدیر اجرایی و … ایجاد نکردید
لیدرهای پرورش یافته که از همه چیز در رفتار و گفتار ازادند
بعضی داوران با دریافت نوعهای خاص هدیه نتایج و قهرمان تعین میکنند
قهرمانی لیگ با تبانی بدست می اید و با حمایت بعضی اعضا خود فدراسیون به اسیا هم میروند
با چرب کردن سبیل یا رفاقت با بعضی ظاهرا خبرنگاران راحت میشه توی این فوتسال بزرگ شد
انواع رفتارهای ناهنجار از فحش تا کتک و …. در بعضی سالنها عادی است
با تخلفات اشکار بخصوص از سوی بزرگان فوتسال برخورد نمیشود
اکثر ارتقاء مدارک و حضور روی نیمکتها حتی تا تیم ملی با لابی صورت میگیرد
در بسیاری باشگاهها بازیکن مربی تعیین میکند تا خودش هرجور خواست رفتار کند
همه چیز در نظر بسیاری فقط در پول خلاصه میشود و هر چیز فوتسال خریدنی شده
و …
بسیاری از پیشکسوتان چنین جوی را برنمیتابند و انان که در این فضای الوده به منافع چرب و نرم رسیده اند اصلا اجازه ورود به انان نمیدهند
واقعا انتظار چه چیزی را دارید؟