کد خبر : 86138
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1395 - 14:16
دسته‌بندی نشده
-

خبیری: می دانستیم دانشگاه آزاد چیزی برای از دست دادن ندارد/ رکورد نباختن مقابل دانشگاه را حفظ کردم

خبیری: می دانستیم دانشگاه آزاد چیزی برای از دست دادن ندارد/ رکورد نباختن مقابل دانشگاه را حفظ کردم
مدیرفنی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: خیلی خوشحال هستم که توانستیم در این مسابقه پیروز شویم و رکورد خودم در مقابل حسین شمس را که بدون شکست است، حفظ کنم.

محسن خبیری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره پیروزی چهار بر دو فرش آرا مقابل دانشگاه آزاد اظهار کرد: همان طور که پیش بینی می کردیم بازی خیلی سختی بود؛ تیم حریف مربیان قوی مثل حسین شمس و بازیکنان خوبی داشت و می دانستیم با توجه به اینکه در رده آخر جدول قرار دارد طوری بازی می کند که هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد. این موضوع کار را سخت می کرد.

مدیر فنی تیم فرش آرا افزود: در طول هفته به شکلی تمرین کردیم که خدا را شکر بازیکنان خیلی از مسائل را داخل زمین اجرا کردند ولی روی ۲ اتفاق گل دریافت کردیم که قطعا این مشکل را حل خواهیم کرد. ولی بچه ها خیلی قوی و متنوع بازی کردند و خدا را شکر می کنیم با توجه به برنامه هایی که داشتیم توانستیم دست پر از زمین خارج شویم و این برد را به همه هواداران تبریک می گویم.

خبیری همچنین در مورد عملکرد داور بازی گفت: داور فوق العاده بود چون با توجه به شرایط سخت و سنگین بودن جو سالن توقع ما هم از آقای نصیرلو و همکارانش همین بود که خیلی خوب بازی را مدیریت کرد و به هیچ عنوان مشکل داوری ندیدیم .

وی همچنین در مورد حضورش در مجموعه فرش آرا توضیح داد: خدا را شکر می کنم که در این مجموعه هستم چون یک همدلی در کادر فنی و بازیکنان وجود دارد و کم کم تیم را به شرایطی پیش می بریم که ان شالله بتوانیم آخر فصل جایگاه خیلی خوبی در خور توجه فرش آرا داشته باشیم .

مدیرفنی تیم فرش آرا در پایان در مورد تقابلش با حسین شمس به fut5al گفت: حسین شمس یکی از بزرگان این رشته است و خیلی خوشحال هستم که توانستیم در این مسابقه پیروز شویم و رکورد خودم در مقابل دانشگاه آژاد را که بدون شکست است، حفظ کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳

احتمال بخاطر آب وهوای مشهده تو هم جوگیر شدی هر کی ندونه فکر میکنه سرمربیه تیم قهرمانی هنوز خیلی راه داری تا جایی برسی یکم صبر داشته باش معلوم میشه تو هم چکاره ای …………آقای رکورد خخخخخخخ

نام ... جمعه , ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸

خودت خیلی دست بالا گرفتی بابا برو همون لیگ یک و دو برات بسه خخخخخخ بردنت مشهد مرتضایی ها فشارو کم کنن چی فکر کردی کم منم منم کن

نام ... شنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰:۴۹

اقای خبیری معلومه دشمن زیاد داری ولی شما انسان و مربی سالمی هستید و این برا ما مشهدیها کافیه که مربی سالم امده .. و بخاطر ارتباط صمیمانه که با بازیکن دارید امیدوارم به لحاظ روانی و فنی برای تیم شهرم موثر باشید و تو این دو بازی تاثیرتان مشخص بود