کد خبر : 86136
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1395 - 14:01
-

درگیری لفظی مربی دانشگاه با بازیکنان فرش آرا/ شمس تا آخر روی نیمکت نماند!

درگیری لفظی مربی دانشگاه با بازیکنان فرش آرا/ شمس تا آخر روی نیمکت نماند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فرش آرا مشهد در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر میزبان دانشگاه آزاد تهران بود و در حالیکه نیمه اول ۲ بر یک از حریف خود عقب بود توانست به بازی برگشته و با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شود. دیدار دو تیم در شرایطی برگزار شد که فرش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فرش آرا مشهد در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر میزبان دانشگاه آزاد تهران بود و در حالیکه نیمه اول ۲ بر یک از حریف خود عقب بود توانست به بازی برگشته و با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شود.

دیدار دو تیم در شرایطی برگزار شد که فرش آرا تا قبل از این مسابقه ۱۷ امتیاز و دانشگاه آزاد ۴ امتیاز توانسته بودند کسب کنند.

بازی ساعت ۱۷:۳۰ با سوت محمود نصیرلو آغاز شد؛

علی رحیمی ، سعید سروری ، رحمان سارانی ، هادی احمدی و قدرت بهادری بازیکنان فرش آرا بودند و در طرف مقابل حسین شمس مرتضی ابراهیمی ، حمید سالاری ، محسن فرهمند ، مصطفی ظریفیان و بهروز جعفری را به زمین فرستاده بود .

هر دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند بطوریکه در همان دقایق ابتدایی چندین موقعیت با بی دقتی بازیکنان به هدر رفت ، اما دقیقه ۴ روی ضربه کرنر دانشگاه آزاد توانست اولین گل مسابقه را توسط هرموگایو به ثمر برساند .

در ادامه حملات ۲ تیم مخصوصاً تیم فرش آرا با بی دقتی بازیکنان یکی پس از دیگری به هدر می رفت تا اینکه قدرت بهادری توانست با یک شوت زیبا گل مساوی را در دقیقه ۱۷ به ثمر برساند ولی زمان زیادی نگذشت که دانشگاه آزاد با شوت مصطفی ظریفیان به گل دوم خود دست پیدا کرد .

فرش آرایی ها که نمی خواستند در مشهد بازنده این دیدار باشند روی به بازی هجومی آوردند تا اینکه بعد از چندین حمله توسط رحمان سارانی به گل رسیدند .

در دقیقه ۳۸ موسی حسندوست توانست روی پاس مجید خزایی گل سوم فرش ارا را به ثمر برساند و بعد از دریافت این گل در حالیکه دانشگاه آزاد روی به بازی پاور پلی آورده بود نتوانست از این تاکتیک بهره ببرد تا اینکه روی یک اشتباه در ثاینه های آخر گل چهارم را ار فرش آرا و سعید سروری دریافت کرد تا مسابقه با همین نتیجه به پایان رسید .

حواشی مسابقه :

به دلیل برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی در سالن بهشتی ، این دیدار در سالن شهدای مدافع حرم در یکی از مناطق محروم مشهد برگزار شد که با استقبال زیاد تماشاگران مواجه شد بطوریکه حدود ۱۰۰۰ نفر بیرون پشت درب ها ماندند.

حسین طیبی بازیکن ملی پوش و عضو باشگاه غیرت قزاقستان ، دکتر صاحبی و خاکپور عضو شورای شهر مشهد و نعمتی رئیس کمیته فوتسال مشهد و سرمربی اقتدار نوین فردوسی از جمله مهمانان ویژه این مسابقه بودند .

مجید مرتضایی به دلیل محرومیت از جایگاه تماشاگران نظاره گر مسابقه بود .

علی رغم مسابقات قبلی فرش آرا ، تماشاگران از ابتدا تا انتهای مسابقه مشغول تشویق بودند .

در دقیقه ۱۱ کفش بهروز جعفری در برخورد با بازیکن فرش آرا از پایش در آمد که توسط نصیرلو به بیرون هدایت شد .

در یک صحنه که توپ در اختیار تیم دانشگاه آزاد بود بهروز جعفری اقدام به تمارض کرد که با کارت زرد نصیرلو مواجه شد و در ادامه اعتراض شمس به ناظر را در پی داشت. نصیرلو نیز با قاطعیت به شمس و سرپرستان ۲ تیم تذکر جدی داد.

در ثانیه های پایانی مسابقه داور وقت هنگامی که توپ به بیرون می رفت زمان را نگه نمی داشت که با اعتراض کادر فنی فرش آرا مواجه شد .

شوت سارانی در دقیقه ۲۳ با مهار ابراهیمی همراه بود که بعد از آن شروع به تمارض کرد که نصیرلو از او خواست که بلند شود و تمارض نکند .

دقیقه ۳۴ شوت سعید سروری به صورت علی اصلانی گلر نیمکت نشین دانشگاه آزاد اصابت کرد که از او عذرخواهی کرد .

بعد از دریافت گل سوم توسط دانشگاه آزاد ، این تیم روی به بازی پاور پلی آورد.

بعد از به ثمر رسیدن گل چهارم توسط سعید سروری در حالیکه داشت با تماشاگران خوشحالی بعد از گلش را تقسیم می کرد با کارت زرد داور مواجه شد .

قبل از سوت پایان مسابقه و پس از دریافت گل چهارم حسین شمس به رختکن رفت و با خبرنگاران هم حاضر به مصاحبه نشد .

بعد از پایان مسابقه درگیری لفظی بین بازیکنان فرش آرا و احمد پری آذر مربی دانشگاه آزاد بوجود آمد که با وساطت قدرت بهادری به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.