کد خبر : 86210
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 - 14:37
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان: کفاشیان برود من هم می روم

ترابیان: کفاشیان برود من هم می روم
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال می گوید در صورتی که کفاشیان از کمیته فوتسال برود و شخصی بیاید که در حد سرپرست فعلی کمیته نباشد، او هم از سمتش کناره گیری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گفته می شود علی کفاشیان به خاطر بازنشستگی با نامه ای از سازمان بازرسی برای منع کار در کمیته فوتسال مواجه شده است و مهدی تاج رئیس فدراسیون هم به دنبال گرفتن مجوزهای لازم برای کفاشیان است.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: من از این موضوع خبر ندارم. فعلا که آقای کفاشیان دارد با جدیت کارش را دنبال می کند. ما هم در کنار کفاشیان هستیم تا اگر نیازی داشته باشد به او کمک کنیم.

ترابیان تاکید کرد: اگر کفاشیان در کمیته فوتسال بماند که ما هم در کنارش به کارمان ادامه می دهیم؛ در غیر اینصورت اگر شخص دیگری رئیس کمیته فوتسال شود که در حد کفاشیان نباشد و احساس کنم حضورم لازم نیست، من هم از فوتسال می روم.

منبع:مهر

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

جان مادرت برو
همه گندا فوتسال کار تواه

نام ... یکشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

تو از کی پول گرفتی دوتا دوتا مطلب میزنی

بی نام شنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴

عجب آدم بی شخصیتی هستی ۳۰ سال این مملکت و خوردی بس نیست یا میخوای مثل کیروش کسی پیدا بشه مبالغی که بعنوان دلالی به جیب زدی و فاش کنه. آقای تاج خواهشا سرتونو مثل کبک تو برف نکنید آدمهای دوربرت آبروی شما را هم میبرند و خبر نداری