کد خبر : 86202
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 - 14:28
دسته‌بندی نشده
-

جوشش هواداران دبیری از در و دیوار سالن علوم پزشکی/ اصغری‌مقدم در نقش ریکاردینهو/ فخیم بادیگارد اخراجی‌ها/ تشویق شدید رحیمی به خاطر احیاء تماشاگر تبریزی

جوشش هواداران دبیری از در و دیوار سالن علوم پزشکی/ اصغری‌مقدم در نقش ریکاردینهو/ فخیم بادیگارد اخراجی‌ها/ تشویق شدید رحیمی به خاطر احیاء تماشاگر تبریزی
حمايت ويژه هواداران دبيري تبريز از اين تيم در بازي با تاسيسات يكي از به يادماندني‌ترين روزهاي سالن علوم پزشكي تبريز را رقم زد كه يادآور روز قهرماني اين تيم با شمسايي بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران از آن جهت که رفاقتی خاص میان وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان و خانواده دبیری برقرار بوده و هست از دیدارهای حساسی بود که با توجه به شرایط جدول هیچ یک از دو تیم دوست نداشتند نتیجه این بازی را از کف بدهند.

در این بازی تماشاگران تبریزی به یاری تیمشان شتافته و از ۱۵دقیقه مانده به شروع بازی سالن را پر کردند به شکلی که حدود همین تعداد نیز با ممانعت نیروی انتظامی در پشت درب‌های ورزشگاه علوم پزشکی گیر کرده بودند. ازدحام به گونه‌ای بود که افشین دبیری با پذیرفتن هر گونه عواقب راه دادن تماشاگر بیش از ظرفیت، از نیروی انتظامی خواست تا این تماشاگران در بخش پشت دروازه سمت چپ جای گیرند که با این حال با پر شدن این فضا نیز عده‌ای ایستاده از پشت تور دروازه شاهد این بازی پرهیجان بودند.

تماشاگر دبیری

چهره‌های ویژه‌ای از این بازی نیز در جایگاه VIP دیدن می‌کردند که دکتر رحیمی و حامد نجفی از اعضاء هیات‌مدیره باشگاه ماشین‌سازی، تنی چند از اعضاء شورای شهر تبریز، حلاجی مدیرعامل و رمضانی از مدیران تاسیسات و … از این جمله بودند. نکته جالب اینکه تماشاگران تبریزی به پاس تلاش دکتر رحیمی در رابطه با احیای تماشاگر تبریزی دیدار تیم‌های مس و دبیری در هفته گذشته که این تماشاگر را از مرگ حتمی رهانید، به شدت وی را تشویق کردند.

رحیمی

در یکی از صحنه‌ها فرهاد فخیم که بازیکنی فیزیکی تکنیکی به حساب می‌آید بر روی بازیکن جوان تاسیسات خطای شدیدی را بر سر مالکیت توپ انجام داد که داور بازی با دادن کارت زرد وی را جریمه کرد. نیمکت تاسیسات در این صحنه بسیار آشفته شد چراکه آنها معتقد بودند این صحنه تنها باید با کارت قرمز جریمه شود.

nejati-12-of-28-1

کاپیتان- سرمربی دبیری چهره ویژه این بازی بود که به یاد ایام جوانی اقدام به دریبل‌هایی شبیه به ریکاردینیوی پرتغالی می‌کرد که سکوهای ورزشگاه را منفجر کرده بود. اصغری‌مقدم با تیزهوشی در گل اول توپ را به پشت شمسایی کوبید تا اولین گل به سود دبیری ثبت شود. این پایان کار نبود چراکه او در طول بازی با کیفیت بالا و تکنیکی از سوی هر دو تیم، یک بار حین ضد حمله توپ را از میان پاهای شمسایی عبور داد که حرفه‌ای‌گری شمسایی و تمام شده تلقی کردن آن نشان داد اسطوره فوتسال ایران تا چه اندازه پخته‌تر شده است. اصغری‌مقدم که حالا سن و سالی از او می‌گذرد در یک صحنه نیز مجید حاجی‌بنده را دریبل دو طرفه کرد که ورزشگاه را روی آسمان برد تا مصداق همان دود و کنده شود.

nejati-5-of-28-1

کارت قرمز وحید شمسایی در صحنه‌ای که وی با کشیدن پیراهن اصغری‌مقدم در موقعیت گل از زمین اخراج شد از زمان‌هایی بود که تعداد معدودی تماشاگر احساسی شده و شعارهایی سر دادند که بلافاصله فرهاد فخیم دوان دوان به سمت تماشاگران رفته و با حالتی عصبانی خواست تا با تشویق شمسایی، او را تا خروج از زمین مشایعت کنند که تمام سالن کاپیتان سابق تیم‌ملی را تشویق کردند.

فخیم

فخیم همینطور نیز در مورد اخراج خوراکچی چنین حرکت شایسته‌ای را انجام داد و مثل یک بادیگارد اخراجی‌های این بازی را با تشویق تماشاگران به بیرون از زمین همراهی کرد. گفتتنی است در صحنه اخراج شمسایی هر دو داور کارت قرمز را از جیب بیرون کشیدند.

پژمان رضایی

در پایان این بازی فرزین دبیری در رختکن خبر از پاداش یک میلیون و سیصد هزار تومانی به بازیکنان تیمش بابت غیرت و جنگندگی در این دیدار که سه امتیاز آن فوق‌العاده ارزشمند بود داد و با آرزوی سلامتی برای مادر نادر حنیفی که روز قبل بازی از سوی پزشکان متوجه بیماری سخت مادرش شده بود، به خاطر دوندگی و بازی‌ بی‌نقص و تاثیرگذار این بازیکن پرداخت مبلغ یک میلیون علاوه بر پاداش به وی را اعلام کرد که باعث خوشحالی همه بازیکنان شد.

گفتنی است در حین خروج تیم‌ها از رختکن نیز افشین دبیری و جواد اصغری‌مقدم به رختکن تاسیساتی‌ها رفته و به رسم میهمان‌نوازی و رفاقت به شمسایی و شاگردانش خسته نباشید گفتند. شمسایی که از اخراجش همچنان ناراحت به نظر می‌رسید گفت :«امیدوارم پژمان رضایی -داور بازی- شب راحت سرش را بر بالین بگذارد.»

این بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود دبیری تبریز خاتمه یافت تا در روز شکست حفاری در اهواز نیز، دبیری تا رتبه سوم جدول رده‌بندی بالا بیاید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام شنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱

ما را مثل یک خودت فرض نکن آقای نویسنده چقدر گرفتی اونو بگو مگه عمدا و تیز هوشی توپ و جواد زد به پشت دفاع. توپ اتفاقی خورد به دفاع از شانس خوبش گلر هم واسه قطع توپ بیرون اومده بود که دروازه باز شد. تعریف کن ولی شعور دیگران را مثل شعور خودت حساب نکن