کد خبر : 86179
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 - 10:03
-

مظفر: تیمی که موقعیت‌های زیادی را خراب می‌کند مستحق برد نیست!/هنوز روی کاغذ شانس داریم

مظفر: تیمی که موقعیت‌های زیادی را خراب می‌کند مستحق برد نیست!/هنوز روی کاغذ شانس داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره تساوی تیمش مقابل سایپا در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: ما تقاص موقعیت‌هایی را پس می‌دهیم که نمی‌توانیم به گل تبدیل کنیم! تیمی که موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کند، اما آنها را خراب می‌کند مستحق برد نیست. وی افزود: کسی به موقعیت‌های یک تیم امتیاز نمی‌دهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره تساوی تیمش مقابل سایپا در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: ما تقاص موقعیت‌هایی را پس می‌دهیم که نمی‌توانیم به گل تبدیل کنیم! تیمی که موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کند، اما آنها را خراب می‌کند مستحق برد نیست.

وی افزود: کسی به موقعیت‌های یک تیم امتیاز نمی‌دهد و در پایان بازی هم کسی نمی‌پرسد ما چند موقعیت از دست دادیم، همه به نتیجه نگاه می‌کنند. این ایراد بزرگ تیم ماست که موقعیت ایجاد می‌کنیم، اما با بی‌دقتی آنها را از دست می‌دهیم براین اساس گل هم می‌خوریم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که در نیم‌فصل تمرینات خوبی داشتید یا خیر، عنوان کرد: ما ۵ روز استراحت داشتیم، اما به بازیکنان در این مدت تمرین داده بودیم و وقتی بازیکنان برگشتند آماده بودند. من این نقطه ضعف را می‌دیدم که در ضربه آخر مشکل داریم و در نیم‌‌فصل روی آن کار کرده بودیم اما باز هم در این بازی این نقطه ضعف خودش را نشان داد.

مظفر همچنین در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه با تساوی کار شما برای قهرمانی سخت‌تر شد، خاطرنشان کرد: ما عقب افتادیم اما حق نداریم ناامید شویم. وظیفه داریم تا آخر بجنگیم. روی کاغذ هنوز شانس داریم و باید منتظر مسابقات بعدی باشیم.

وی در پایان شرایط سایپا را در دیدار با تیمش خوب ارزیابی کرد و گفت: بازیکنان سایپا باانگیزه، دونده و جنگنده بودند. من همیشه به بازیکنانم می‌گویم تیم‌هایی که مقابل ما به میدان می‌آیند انگیزه دوچندان دارند بنابراین با وجود مهره‌هایی که داریم کارمان راحت نیست.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.