کد خبر : 86168
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 - 9:51
-

لک:مقابل شهروند ساری به بهترین کیفیت رسیدیم/ شرایط در نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شود

لک:مقابل شهروند ساری به بهترین کیفیت رسیدیم/ شرایط در نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال شهروند ساری در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی روز گذشته (پنج‌شنبه) با شرایط بسیار خوب و با حضور ۵ هزار تماشاگر برگزار شد. تیم شهروند ساری بسیار آماده بود ولی با برنامه‌ریزی در نیمه اول دو گل به ثمر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال شهروند ساری در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی روز گذشته (پنج‌شنبه) با شرایط بسیار خوب و با حضور ۵ هزار تماشاگر برگزار شد. تیم شهروند ساری بسیار آماده بود ولی با برنامه‌ریزی در نیمه اول دو گل به ثمر رساندیم.
وی ادامه داد: فشار زیادی روی بازیکنان بود و بازی خوبی را از هر ۲ تیم شاهد بودیم ولی بچه‌های ما آماده‌تر بودند و موفق به کسب پیروزی ۸-۲ مقابل شهروند ساری شدیم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تصریح کرد: بعد از بازی مقابل «مقاومت»، وضعیت بد و چند مصدوم و محروم داشتیم. مجبور شدیم با تعداد کمتری از بازیکنان به  دیدار تیم حریف برویم ولی با تمرین‌های فشرده و تلاشی که انجام دادیم شرایط بهبود پیدا کرد و مصدوم و محروم‌ها رفته رفته به تیم برگشتند. خدا را شکر در بازی روز گذشته به بهترین کیفیت رسیدیم. باید از تمام ظرفیت‌ها برای ادامه لیگ استفاده کنیم.
لک در پایان خاطرنشان کرد: فوتسال ایران بسیار قدرتمند شده و با توجه به این امر، شرایط در نیم‌فصل دوم بسیار سخت‌تر خواهد شد. همچنین دیگر تیم‌ها شرایط بهتری پیدا کرده و مدعی قهرمانی می‌شوند. باید با تلاش فراوان به راهمان ادامه بدیم و بهترین بازی را به نمایش بگذاریم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.