کد خبر : 86246
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 - 15:45
-

پهلوان: شمس برکنار نشده است

پهلوان: شمس برکنار نشده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال دانشگاه آزاد در پایان هفته پانزدهم لیگ با چهار امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد. بعد از شکست این تیم مقابل فرش آرا زمزمه های برکناری حسین شمس از هدایت این تیم به گوش رسید. محمدرضا پهلوان، درباره نتایج ضعیف دانشگاه آزاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال دانشگاه آزاد در پایان هفته پانزدهم لیگ با چهار امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد. بعد از شکست این تیم مقابل فرش آرا زمزمه های برکناری حسین شمس از هدایت این تیم به گوش رسید.

محمدرضا پهلوان، درباره نتایج ضعیف دانشگاه آزاد در لیگ فوتسال اظهار کرد: نتایج راضی کننده نبود و انتظار بیشتری از تیم داشتیم. با این حال امیدواریم با توجه به بازیکنان جدیدی که جذب کرده ایم،‌ بتوانیم در ادامه راه بهتر ظاهر شویم.

مدیرکل ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا خبر برکناری شمس صحت دارد یا نه،‌ بیان کرد: فعلا تصمیمی به تغییر و تحولات در کادرفنی نداریم. اگر چنین اتفاقی بیفتد،‌ قطعا باشگاه آن را به صورت رسمی رسانه ای خواهد کرد. ما همیشه از کادرفنی حمایت کرده ایم و فعلا هم قصد دست زدن به کادر را نداریم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.