کد خبر : 86347
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1395 - 9:57
-

این لیگ غیر قابل پیش بینی/ برد های ۶امتیازی گیتی پسند و دبیری سه مدعی دیگر را عقب انداخت

این لیگ غیر قابل پیش بینی/ برد های ۶امتیازی گیتی پسند و دبیری سه مدعی دیگر را عقب انداخت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نتایج هفته پانزدهم لیگ برتر نشان داد که فوتسال ما غیر قابل پیش بینی است و درست مثل فصل قبل که در ثانیه های پایانی قهرمان لیگ تغییر کرد،این فصل هم نمی توان تیمی را از پیش برنده دانست.بیاید مروری کنیم بر اوضاع ۵مدعی قهرمانی پس از هفته پانزدهم: گیتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نتایج هفته پانزدهم لیگ برتر نشان داد که فوتسال ما غیر قابل پیش بینی است و درست مثل فصل قبل که در ثانیه های پایانی قهرمان لیگ تغییر کرد،این فصل هم نمی توان تیمی را از پیش برنده دانست.بیاید مروری کنیم بر اوضاع ۵مدعی قهرمانی پس از هفته پانزدهم:

گیتی پسند با جاوید احیا شد

گیتی پسند نشان داد که بیش از همیشه به مهدی جاوید متکی است.بازیکن درخشان ایران در جام جهانی در نبودش در دو بازی اخیر زوهای سختی را برای گیتی پسند رقم زد.تیم اصفهانی نیم فصل دوم را با شوک تساوی مقابل مقاومت پایین جدولی شروع کرد اما در شرایطی که انتظار می رفت در قلعه عقابها در ساری روزگار سختی داشته باشد کاری کرد کارستان و با درخشش سپهر محمدی،اصغر حسن زاده و مهدی جاوید به یک برد پرگل و ارزشمند رسید.

مس قدرشناس نبود

مس که هفته قبل با توقف گیتی پسند مقابل مس،با پیروزی در دربی به سه امتیازی تیم اصفهانی رسیده بود این هفته عجیب ترین نتیجه را گرفت و مقابل تیم پایین جدولی طرح و توسعه که بدون تمرین پای به این بازی گذاشته بود و حتی حضورش در بازی قطعی نبود هم تن به تساوی داد تا اختلافش با گیتی پسند به ۵ امتیاز برسد.نکته مثبت این بازی برای مس درخشش سوفاووت تایلندی بود که بالاخره در این تیم جا افتاد.

دبیری در خانه می برد

در بخشی جداگانه به عملکرد تاسیسات می پردازیم اما در مورد دبیری باید بگوییم این تیم عملکرد خوبی مقابل تاسیسات داشت و شکست در دربی تبریز را به خوبی فراموش کرد.این تیم همچنان در خانه خود می برد تا رکوردی که پیش از این شمسایی در سه فصل قبل تا پیش از هفته پایانی با دبیری بر جای گذاشته بود را توسط اصغری مقدم بر جای بگذارد. مربی بازیکن دبیری در این بازی نمایش خوبی داشت و گل دیدنی او به نظری نشان داد که هنوز هم می تواند مثل دوران جوانی بازی  کند.

روزی که شمسایی بد باشد

این برای اولین بار نیست که در روز بد شمسایی کل تاسیسات ضرر می کند. هر گاه وحید روی دور بوده تاسیسات هم خوب بوده و هر گاه روزش نبوده تاسیسات به مشکل خورده است تا بار دیگر مشخص شود که این تیم به شدت به مربی بازیکن خود متکی است.شمسایی دراین بازی یک گل به خودی زد و یک بار هم اشتباه او منجر به خطا روی بازیکن حریف و اخراجش شد  وهمان توپ هم به گل رفت.اخراج خوراکچی در این بازی هم به شدت تاسیسات را در بازی بعدی با تیم طرح و توسعه با مشکل مربی روبرو می کند.

حفاری و داستان قبل

همیشه قضیه حفاری این بوده که شروع های خوب خود در ابتدای فصل را رفته رفته از دست می دهد. این فصل هم داستان تکرار شده است و حالا تیم جنوبی پس از تساوی خانگی مقابل شهروند ساری در مقابل ارژن هم بازی حساسش را باخت تا کم کم آنها را از جمع مدعیان خارج کنیم.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

حفاری به داوری باخت داوران بیسواد و پرادعا