کد خبر : 86374
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1395 - 13:04
-

صانعی: ۲۰۰ بازیکن را برای حضور در تیم ملی مدنظر داشتیم

صانعی: ۲۰۰ بازیکن را برای حضور در تیم ملی مدنظر داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی- سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: تا پایان هفته دو مرحله اردوی تدارکاتی خواهیم داشت و بازیکنان را در دو  گروه زیر نظر می گیریم تا بتوانیم برترین ها را انتخاب کنیم. بر همین اساس یک لیست ۱۸ تا ۲۰ نفره را امروز اعلام می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی- سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: تا پایان هفته دو مرحله اردوی تدارکاتی خواهیم داشت و بازیکنان را در دو  گروه زیر نظر می گیریم تا بتوانیم برترین ها را انتخاب کنیم. بر همین اساس یک لیست ۱۸ تا ۲۰ نفره را امروز اعلام می کنیم تا بازیکنان از روز سه شنبه به مدت دو روز و سه جلسه تمرینی در اردو حضور داشته باشند تا ارزیابی شوند. همچنین یک لیست جدید نیز روز سه شنبه اعلام می کنیم تا گروه دوم از ۵ شنبه تا جمعه ظهر تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کنند.

وی در ادامه بیان کرد: تاکنون ۲۰۰ بازیکن را به طور دقیق مد نظر داشته ایم.۱۰۰ بازیکن نفراتی بودند که در لیگ برتر و یک فعالیت داشته و ۱۰۰ بازیکن دیگر که زیر نظر استعدادیاب ها فعالیت داشته و در اردو حضور داشتند.

صانعی در خصوص اینکه آیا استعدادیابی و دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی متوقف خواهد شد گفت: از این به بعد اگر در لیگ برتر و دسته یک بازیکن خاصی بود را بررسی می کنیم و در صورت نیاز به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.  ضمن اینکه از هفته آینده و پس از پایان اردو، به بررسی مدارک بازیکنان می پردازیم و بانک اطلاعاتی ۳۵ نفره را درست خواهیم کرد تا در صورت اعزام با مشکل خروجی مواجه نشویم.

وی در پایان درباره برگزاری بازی دوستانه برابر اوکراین گفت: در تاریخ های  ۱۱ و ۱۲  بهمن بازی دوستانه ای را با اوکراین برگزار خواهیم کرد. بدون شک برگزاری بازیهای دوستانه به ما کمک می کند تا ملی پوشان به آمادگی خوبی برسند و تجربه کسب کنند. پس از پایان دو بازی تدارکاتی برابر اکراین، به شاکله اصلی تیم مشخص خواهد شد و از این پس اردو های تدارکاتی با حضور نفرات نهایی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ارش شنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲:۴۱

سلام
علی رحمانی بازیکن زیر ۲۰سال. از استعداد این جوان واقعا دیدن داره. لطفا فقط بازیش ببینیدما علی کریمی صداش میکنیم . ممنونم