کد خبر : 86363
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1395 - 12:07
-

عرض پیما: داوران فوتسال حتی جایی برای تمرین کردن ندارند

عرض پیما: داوران فوتسال حتی جایی برای تمرین کردن ندارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید عرض پیما یکی از داوران فوتسال ایران در خصوص مشکلات داوران اظهار داشت: داوران فوتسال با کمترین امکانات بهترین داوری ها را انجام می دهند. ما تمام مشکلاتمان را به اقای اصفهانیان ارائه نمودیم و آنها می دانند کار ما بسیار سخت است. ما حتی جای تمرین کردن درست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید عرض پیما یکی از داوران فوتسال ایران در خصوص مشکلات داوران اظهار داشت: داوران فوتسال با کمترین امکانات بهترین داوری ها را انجام می دهند. ما تمام مشکلاتمان را به اقای اصفهانیان ارائه نمودیم و آنها می دانند کار ما بسیار سخت است. ما حتی جای تمرین کردن درست و حسابی هم نداریم و این مشکلات در قضاوت مان تاثیر منفی می گذارد.

وی افزود: اگر ما در قضاوت مان عصبانی می شویم به خاطر فشارهای روحی ـ روانی که روی ما حاکم شده، بوده است. خوشحالم که حداقل کلاس های آموزشی برای ما در نظر می گیرند چون قبلا ما کلاس های آموزشی نداشتیم و برگزاری این کلاسها باعث می شود لااقل خودمان به هم دیگر احترام بگذاریم.

عرض پیما در پایان گفت: به ما قول هایی داده اند که تا اسفند ماه تمام هزینه ها پرداخت شود و امیدواریم که از سال جدید تمام داوران به زیر مجموعه سازمان لیگ بروند. امیدواریم که با صحبت هایی که در این کلاسها صورت گرفته و قوانین محکمی که در فوتسال ایران به وجود آمده و در آینده قرار است به اجرا در بیاید، این فشارها از روی داوران فوتسال برداشته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

داوران فوتسال باید علمشون روبالا ببرند جناااب