کد خبر : 86334
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1395 - 9:43
-

لک: خدا را شکر مس این هفته با نتیجه تساوی متوقف شد / قهرمانی نیاز به ثبات تاکتیکی بیشتری دارد

لک: خدا را شکر مس این هفته با نتیجه تساوی متوقف شد / قهرمانی نیاز به ثبات تاکتیکی بیشتری دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان می گوید این تیم هنوز رای کمیته انضباطی بازی با حفاری اهواز را قبول ندارد و قرار نیست تمام تنبیهات فوتسال برای گیتی پسند باشد. سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند خاطرنشان کرد: البته تیم ما در بازی با حفاری قلع و قمع شده بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان می گوید این تیم هنوز رای کمیته انضباطی بازی با حفاری اهواز را قبول ندارد و قرار نیست تمام تنبیهات فوتسال برای گیتی پسند باشد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند خاطرنشان کرد: البته تیم ما در بازی با حفاری قلع و قمع شده بود و مجبور بودیم مقابل مقاومت با ۶ بازیکن بازی کنیم. در هر صورت آن نتیجه با بازی خوب ما در ساری جبران شد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. ۱۵ هفته است در لیگ نباخته ایم و این کار سختی بوده که در ادامه سختتر هم خواهد شد. تیم ما در این مدت به هرچه رکورد بوده، دست یافته است ولی قهرمانی نیاز به ثبات تاکتیکی بیشتری دارد.

لک در پاسخ به این سئوال که «آیا هنوز رای کمیته انضباطی و باخت ۶ به صفر به تیم حفاری را قبول ندارید؟» گفت: بله، ما هنوز این رای را قبول نداریم و پیگیریم تا حق ضایع شده را بگیریم. قرار نیست گیتی پسند هزینه کوتاهی آیین نامه را بپردازد. در بازی با حفاری، داور قانون را داخل زمین اعمال کرد؛ حالا اینکه تیم حریف نتوانسته از شرایط ایجادشده بهره مند شود، بحث دیگری است.

وی ادامه داد: ما در همان مسابقه خیلی تنبیه شدیم. بازیکنان و تماشاگران ما را محروم کردند. سرپرست ما هم چند جلسه محروم شد. قرار نیست تمام تنبیهات فوتسال برای ما باشد. اگر آیین نامه خلا قانونی دارد، چرا بعد از آن بازی آنرا رفع نکردند؟ ما هنوز اعتقاد داریم که ۱۵ هفته نباخته ایم.

رضا لک با اشاره به پیروزی تیم گیتی پسند برابر شهروند ساری در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق گفت: بازی در ساری به خاطر مهره های خوب این تیم و همچنین حمایت پرشور هواداران شهروند واقعا دشوار است. خیلی ها معتقد بودند شهروند می تواند اولین شکست گیتی پسند را در لیگ رقم بزند که اینطور نشد و خوشبختانه با سه امتیاز ساری را ترک کردیم.

وی افزود: خدا را شکر تیم مس سونگون هم این هفته با نتیجه تساوی متوقف شد تا نتایج هفته قبل جبران شده باشد. ما در بازی گذشته خود مقابل مقاومت متوقف شد که یکی از دلایل آن سبک بازی تیم حریف بود. مقاومت آمده بود که گل نخورد و در مجموع بازی کم موقعیتی بود. آن نتیجه تلنگری برای بازیکنانمان بود که هیچ تیمی را دست کم نگیرند و نتیجه آنرا در بازی با شهروند دیدیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در پایان در خصوص وضعیت بازیکن برزیلی و جدید این تیم گفت: این بازیکن به خاطر نرسیدن کارت بازی نتوانست ما را در دیدار با شهروند همراهی کند که امیدواریم کارتش زودتر برسد. این بازیکن چپ پا است و ما در این بخش خلا داشتیم که می تواند به تیم در ادامه مسابقات لیگ کمک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

خخخخخ یکى این بنده خدا رو از توهم در بیاره بازى حفارى رو بد جور باختى هم فنى و هم اخلاقى !! حالا برو بگو نباختیم !! خخخخ البته تقصیر ندارى چون کلا توى اون تیم کاره اى نیستى بازیکنا خودشون. ارنج میکنن و بازى میکنن

رسول یکشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

اخه این همه حسادت باسه چیه
وقتی یه مربی با شخصیتو فنی تو تیم هست به جای حسادت لذت ببر

نام یکشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

خیلى مربى فنى هست از اون حرکتى که بازیکن جوان تیم گیتى کرد و با هماهنگى از پشت دروازه پرید تو زمین و توپ رو زد بیرون همه فهمیدن چقدر فنى هست!!! خخخخ حالا اون جوان بدبخت شد.و آبروى فوتسال ایران تو دنیا رفت و بازى رو هم بازنده شدین دیگه چى میگى؟؟!!!

نام ... یکشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

من نمیدونم قرچکیا چرا نظر میدن.وقتی تیم تو لیگ داشتین اظهار نظر کنین.خخخخخ.آقای تقوی ک کار خودشا کرد و تیمتون رو محو کرد.بستون نیس

نام ... یکشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵

کامل مشخص است که تیم وابسته به بازیکنان زیاد ملی پوش است
در روزی که به قول خودتان نفرات قلع و قمع شده بودند هم جرات استفاده از سایر نفرات وجود نداشت
پس چی شد نتیجه شعارهای چند ساله اقایان جنتی خوراکچی کشاورز لک و… که ما برای پرورش و رشد جوانان بومی اصفهان کار میکنیم؟!

اصفهانی دوشنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

با این همه بازیکن ملی پوش با مقاومت مساوی کرد و اون افتضا رو جلوی حفاری بوجود آورد بهتره در لک دیگه حرف نزنه!!!

نام ... دوشنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱

آقای قرچکی از سوزش با اسم اصفهان نظر نذارید.میتونیم و بازیکن ملی پوش میاریم.شما اگه میتونید تیم تو لیگ بدید بعد بیاین با ما کری بخونید