کد خبر : 86386
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1395 - 17:20
-

مامارلا توپ آبی ایتالیا را مال خود کرد

مامارلا توپ آبی ایتالیا را مال خود کرد
استفانو مامارلا به عنوان برترین فوتسالیست ایتالیا در سال ۲۰۱۶ میلادی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، استفانو مامارلا به عنوان برترین فوتسالیست ایتالیا در سال ۲۰۱۶ میلادی انتخاب شد. بر طبق رای‌گیری صورت گرفته از کاربران وب‌گاه رسمی فدراسیون فوتبال ایتالیا، استفانو مامارلا با کسب ۳۱ درصد آرا به عنوان برترین فوتسالیست ایتالیا در سال ۲۰۱۶ میلادی انتخاب شد و توپ آبی ایتالیا را از آن خود کرد. مامارلا در این مسیر با گابریل لیما، مارکو ارکولوسی، لوکا لجیرو و آلکس مرلیم مبارزه کرد. در پایان این رای‌گیری مامارلا با کسب ۳۱ درصد، آلکس مرلیم ۲۹ درصد، گابریل لیما ۲۰ درصد، لوکا لجیرو ۱۱ درصد و مارکو ارکولوسی ۷ درصد آرا در جایگاه‌های اول تا پنجم قرار گرفتند.

photo_2017-01-01_17-08-14

استفانو مامارلا متولد ۲ فوریه (۱۳ بهمن ۱۳۶۲) در شهر کیتی ایتالیاست. مامارلا با ۹۰ بار حضور در درون دروازه لاجوردی‌پوشان، بالاترین رکورد حضور در قفس توری تیم ملی ایتالیا را دارد. این دروازه‌بان ۱۷۶ سانتی‌متری سابقه حضور در ۴ باشگاه چیتا دی کیتی، سی‌یو‌اس کیتی، مونته‌سیلوانو و آکوا اند اسپونه را در کارنامه خود دارد. مامارلا در بخش باشگاهی موفق به کسب یک مقام قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا به همراه مونته‌سیلوانو (۱۱-۲۰۱۰)، یک قهرمانی سری آ به همراه مونته‌سیلوانو (۱۰-۲۰۰۹)، یک قهرمانی کوپا ایتالیا به همراه آکوا اند اسپونه (۱۴-۲۰۱۳) و یک قهرمانی سوپر کاپ ایتالیا به همراه آکوا اند اسپونه (۲۰۱۴) شده است.

مامارلا در ۲۲ ژانویه ۲۰۰۸ (۲ بهمن ۱۳۸۶) و در دیدار مقابل ترکیه برای نخستین بار پیراهن تیم ملی ایتالیا را به تن کرده است. وی در طول ۹۰ بازی ملی خود موفق به ثبت یک گل ملی نیز شده است. مامارلا به همراه آتزوری توانسته یک مقام قهرمانی در جام ملت‌های اروپا (۲۰۱۴)، یک مقام سومی در جام‌جهانی (۲۰۱۲) و یک سومی در جام ملت‌های اروپا (۲۰۱۲) را کسب کند.

مامارلا در بخش موفقیت‌های فردی نیز موفق عمل کرده است و در جام‌جهانی ۲۰۱۲ توانست دستکش طلایی را از آن خود کند. وی همچنین سه دوره به عنوان برترین دروازه‌بان جهان از دیدگاه سایت معتبر فوتسال پلنت انتخاب شده است (۲۰۱۱، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴) تا تنها دروازه‌بانی در سطح دنیا باشد که موفق به هت‌تریک در این زمینه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.