کد خبر : 86391
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1395 - 16:29
دسته‌بندی نشده
-

نقطه عطف بازی با تاسیسات حفظ حرمت‌ها بود/ حنیفی رشادت کرد/ شیرین‌تر از برد، شادی هواداران تبریزی بود

نقطه عطف بازی با تاسیسات حفظ حرمت‌ها بود/ حنیفی رشادت کرد/ شیرین‌تر از برد، شادی هواداران تبریزی بود
مالك باشگاه دبيري تبريز گفت: فارغ از هر موضوعي نقطه عطف بازي ما و تاسيسات حفظ حرمت‌ها بود كه با وجود دو اخراج از سوي داور هيچ حرمتي شكسته نشد.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی ما با تاسیسات دریایی یک بازی فوتسالی‌پسند و سطح بالا بود که فکر می‌کنم چه تماشاگرانی که از نزدیک دیدند و چه آنها که در خانه از گیرنده ها این دیدار را تماشا کردند شاهد یک بازی پرهیجان بودند که هر دو تیم برای سه امتیاز تلاش کردند.

وی افزود: با وجود دو اخراج از سوی داور بازی بدون حاشیه برگزار شد و دوستی و احترام‌ها حفظ شد و نهایتا هم بعد بازی کادر فنی آنها به تیم ما تبریک گفت تا نشان دهیم فرهنگ در فوتسال ما پا بر جاست.

مالک باشگاه دبیری با اشاره به هجوم تماشاگران به سالن علوم پزشکی، هواداران تبریزی را سرمایه فوتبال و فوتسال آذربایجان خطاب کرده و گفت: این حمایت با وجود اینکه بازی پخش زنده هم می‌شد و می‌توانستند در این هوای سرد از خانه و از گیرنده‌ها بازی را نظاره کنند، بی‌نظیر بود که از صمیم قلب از هواداران عزیز که در این پیروزی نقش اصلی را داشتند و ادب و فرهنگشان را با تشویق‌های بی‌وقفه و سالم به رخ کشیدند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: وقتی به من اطلاع دادند سالن پر شده اما هنوز تماشاگر پشت درب باقیمانده با نیروی انتظامی صحبت کردم که محبت کردند و با اجازه مسئولان هواداران ما را به سالن راه دادند و شاید این کمترین کار ما بود که شرمنده هواداران نشویم تا کرامتشان حفظ شود. باور کنید که برای ما شیرین تر از پیروزی لبخند رضایت و شادی این هواداران بود که بعد از پایان بازی با خوشحالی راهی منازلشان شدند. انشاالله که با حمایت آنها بازی‌های حساس پیش‌رو را هم پیروز از زمین خارج شویم.

دبیری تاکید کرد: بازیکنان ما جلوی مس هم بازی خوبی ارائه کرده بودند اما به هر ترتیب سه امتیاز بدست نیامد اما در مقابل تاسیسات یکی از بهترین بازی‌های فصل دبیری به نمایش درآمد که نشان داد بازیکنان ما باخت به مس را فراموش کرده است. انشاالله در کورس بمانیم و فدراسیون هم در مورد بازی با ساری تصمیم نهایی را بگیرد که می‌تواند رقابت ما را با بالای جدولی‌ها تنگاتنگ تر کند.

وی با اشاره به بازی خوب حنیفی برابر تاسیسات تصریح کرد: حنیفی هفته گذشته متوجه شده بود که مادرش بیماری قلبی دارد و ایشان را بستری کرده بود که به همین لحاظ شرایط روحی بدی داشت که به ما اطلاع‌رسانی شد و سریعا مادر ایشان را از بیمارستان ارتش را به بیمارستان بین‌المللی آوردیم. ایشان هم در بازی غیرتش را نشان داد و واقعا در زمین رشادت کرد. امیدواریم مادر نادر حنیفی هم به زودی سلامتی کاملشان را بدست آورند.

مالک باشگاه دبیری تبریز دو بازی پبش روی تیمش را تاثیرگذار خواند و گفت: این دو بازی آینده بسیار تاثیرگذار است. الان بازی حفاری و گیتی‌پسند را در پیش داریم اگر بتوانیم دست پر از اهواز برگردیم فکر می‌کنم در شرایط ما برای نزدیک شدن به صدر تاثیر بسزایی خواهد داشت. البته که همه بازی‌های ما در دور برگشت سخت است و دیدید که مس که خودش تیم خوبی است و شرایط روحی خوبی هم داشت مقابل قزوین مساوی کرد.

دبیری در پایان خاطرنشان کرد: از همه بچه‌های تیم و کادر فنی تشکر می‌کنم و برای تمام تفراتی که با حمایت عالی‌شان باعث شدند تا از بازی حساس با تاسیسات سربلند بیرون بیاییم ممنونم. انشاالله بتوانیم با جایگاهی در خور در پایان فصل جواب محبت‌هایشان را بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی دوشنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۳:۳۱

تبانی از نوع رفقا