کد خبر : 86606
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1395 - 20:48
-

با کرنر اشتباه سه امتیاز را از دستمان درآوردند/ اشتباه داوری تا چه موقعی ادامه دارد؟

با کرنر اشتباه سه امتیاز را از دستمان درآوردند/ اشتباه داوری تا چه موقعی ادامه دارد؟

فرزین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی بسیار خوبی برابر حفاری به نمایش درآوردیم که البته هر دو تیم توانستند یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را به نمایش درآورند اما اتفاقاتی در انتهای بازی افتاد که کام ما را تلخ کرد. وی با انتقاد از تصمیم

فرزین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی بسیار خوبی برابر حفاری به نمایش درآوردیم که البته هر دو تیم توانستند یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را به نمایش درآورند اما اتفاقاتی در انتهای بازی افتاد که کام ما را تلخ کرد.

وی با انتقاد از تصمیم اشتباه پایان بازی داور متذکر شد: در شرایطی که شوت بازیکن حفاری به شکلی واضح به پای پیمان حفیظی خورد و راهی اوت شد، ناگهان داور بر روی نقطه کرنر رفت که همین توپ با سه ضرب وارد دروازه دبیری شد که اوج ناعدالتی و تاثیرگذاری تصمیم اشتباه داور بود.

عضو هیات‌رئیسه دبیری تاکید کرد: بعد از اتفاقات ساری که هنوز رای آن را نداده‌اند و اتفاقاتی از این دست که در حساس‌ترین هفته لیگ سه امتیاز را از کف ما درآورد واقعا مستاصل شده‌ایم و نمی‌دانیم باید به چه کسی شکایت ببریم و این اشتباهات داوری قرار است تا چه موقعی ادامه پیدا کند؟ کسی هست که حق تضییع شده دبیری را برگرداند؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.