کد خبر : 86500
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1395 - 10:39
-

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه اول

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور روز شنبه ۱۱ دی برگزار شد.پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک جامع عمل بپوشاند. بر همین اساس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور روز شنبه ۱۱ دی برگزار شد.پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک جامع عمل بپوشاند.

بر همین اساس در پایان هر هفته از لیگ دسته اول، بسته خبری شامل گزارش مختصری از بازی‌های برگزار شده، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان را در اختیار مخاطبین قرار خواهیم داد.

 

بسته خبری لیگ یک-گروه اول:

 

بهراد اردبیل ۳-حاجی‌منصف قائمشهر ۳

دیدار جذاب و تماشایی تیم‌های بهراد و حاجی‌منصف درحالی با تساوی به اتمام رسید که هردو تیم می‌توانستند به پیروزی برسند. فرصت‌های فراوان گلزنی در این دیدار، نشان از عملکرد خوب هردو تیم داشت و در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

×مصاحبه حمید عینی سرمربی اردبیل:پیشبینی مسابقه‌ای سخت را کرده بودیم. تیم حریف را آنالیز کرده بودیم و جرات می‌گویم از اینکه شکست نخوردیم، خرسندم. تعدادی از بازیکنان حریف سابقه لیگ برتری داشتند درحالیکه بازیکنان من حتی سابقه لیگ دویی هم ندارند.یک گلایه از مسئولان ورزش استان دارم که چرا در طول ده روز اخیر فقط دو جلسه اجازه تمرین در سالن برگزاری مسابقه را به ما دادند.امیدوارم به فکر چاره‌ای باشند تا فوتسال استان به سرنوشت فوتبال دچار نشود.

×مصاحبه ایمان احمدی سرمربی قائمشهر:متاسفانه به دلیل یک سری مشکلات در تیم، بازیکنانم خوب ظاهر نشدند. از بازیکنانم اصلا راضی نیستم چرا که عملکرد خوبی نداشتند. حقمان برد بود و باید این بازی را می‌بردیم. خواهش می‌کنم روی داوری‌ها نظارت بیشتری شود. برخی داوران سوت‌های ابتدایی را هم برعکس می‌زنند و در این دیدار هم بازیکنان مارا عصبی کردند. لیگ یک جای آزمایش نیست چرا که انگار ما را آورده‌اند تا روی ما آزمایش انجام دهند.

خبرنگار-راشد پرستار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

استقلال‌نوین ماهشهر ۴-آتلیه طهران قم ۲

ماهشهری‌ها در خانه به کمتر تیمی باج می‌دهند.شاگردان داودی‌نژاد در این دیدار هم خیلی زود دروازه میهمان را باز کردند تا در ادامه مسابقه کار راحتی در پیش داشته باشند. تیم قم نیز با وجود شکست، حریف دست و پا بسته‌ای نبود. سرمربی تیم ماهشهر در پایان مسابقه، پیروزی تیمش را به روح مرحوم اصغر دوستانی تقدیم کرد.

×مصاحبه محمدرضا داودی‌نژاد سرمربی ماهشهر:پس از شکست سنگین مقابل مقاومت قرچک، به هوادارانمان قول داده بودیم که حتما آن شکست را جبران کنیم.خوشبختانه با انجام یک بازی جذاب توانستیم به قولمان جامه عمل بپوشانیم و این پیروزی را به همه هواداران ماهشهری تقدیم می‌کنم. متاسفانه در این دیدار موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و انشاالله نقاط ضعفمان را در هفته‌های آتی برطرف می‌کنیم تا نتایج مناسب‌تری در ادامه فصل بدست آوریم.

خبرنگار-جعفر ابوشهید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شاهد شیراز ۳-پاس قوامین تهران ۲

شاهد شیراز با استفاده از امتیاز میزبانی و تماشاگرانش موفق شد در دیداری سخت و در دقایق پایانی در مقابل تیم جوان پاس تهران به پیروزی برسد. تیم پاس که تا دقایق پایانی پیروز بازی بود، با حملات متعدد میزبان پیروزی را با شکست عوض کرد.

×مصاحبه برزگر سرمربی شیراز:بازی جذابی بود. تماشاگران عامل اصلی پیروزی ما در این دیدار بودند و خوشبختانه در سایه تشویق آن‌ها توانستیم به بازی برگشته و پیروز مسابقه شویم.

خبرنگار-امین غضنفرنژاد

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فردوسی مشهد صفر-مقاومت قرچک ۴ 

این دیدار درحالی برگزار شد که تیم مقاومت در رتبه نخست و تیم فردوسی برخلاف انتظارت در رتبه‌های پایین جدول قرار داشت.نیمه نخست با حملات متعدد تیم میزبان همراه بود که این موقعیت‌ها با بی‌دقتی بازیکنان فردوسی به هدر رفت.در ۵ دقیقه پایانی این نیمه تیم فردوسی روی به پاورپلی آورد که از این تاکتیک هم بهره‌ای نبرد.در نیمه دوم مقاومت قرچک بازی را طوفانی آغاز کرد و در روزی که تیم فردوسی اصرار بر پاورپلی داشت، توانست تاکتیک مشهدی‌ها را خنثی و ۴ بار دروازه این تیم را باز کند تا مقاومت با این پیروزی شیرین جایگاهش در صدر جدول را مستحکم‌تر کند.

×مصاحبه رضا زرخانلی سرمربی مقاومت قرچک:دیداری فوق‌العاده حساس برای تیم ما بود. تیم فردوسی بسیار قدرتمند است و در نیمه اول دیدید که چندین موقعیت را بر روی دروازه ما خلق کردند که مهارت گلر ما سبب شد دروازه‌مان بسته بماند.در نیمه دوم پس از اینکه از روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم، حریف را وادار به اشتباهات متعدد کردیم و اشتباه آن‌ها نیز استفاده از تاکتیک پاورپلی بود زیرا ما می‌دانستیم آنها از این سیستم استفاده می‌کنند و تمریناتمان در طول هفته نیز بر روی مقابله با پاورپلی بود. خوشحالم که از این دیدار با دست پر خارج شدیم.

خبرنگار-جواد اکبریاری

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جدول گروه یک:

رده تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ مقاومت قرچک ۵ ۴ ۱ ۰ ۲۰ ۶ ۱۴ ۱۳
۲ حاجی منصف قائمشهر ۶ ۲ ۳ ۱ ۱۲ ۱۰ ۲ ۹
۳ استقلال‌نوین ماهشهر ۶ ۳ ۰ ۳ ۱۶ ۱۸ ۲- ۹
۴ بهراد اردبیل ۵ ۲ ۲ ۱ ۱۵ ۱۴ ۱ ۸
۵ آتلیه‌طهران قم ۵ ۲ ۱ ۲ ۱۸ ۱۷ ۱ ۷
۶ مبل کریمی البرز ۵ ۱ ۳ ۱ ۱۴ ۱۴ ۰ ۶
۷ شاهد شیراز ۵ ۲ ۰ ۳ ۱۰ ۱۵ ۵- ۶
۸ فردوسی مشهد ۵ ۱ ۱ ۳ ۹ ۱۲ ۳- ۴
۹ پاس‌قوامین تهران ۶ ۱ ۱ ۴ ۱۴ ۲۲ ۸- ۴

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جدول گلزنان گروه یک:

۶ گل:

سعید عساکره

۵ گل:

سعید قلندری-بهزاد عباسی-محمد گراوند

۴ گل:

رضا طلوعی-فرشاد حامدیان-میثم نوری-ابراهیم قبادی

۳ گل:

جعفر جمیل-طاها نعمتیان-علی اشرفی-ایمان احمدی-محمد فیروززاده-محسن بخشی-مرتضی صالحی-پژمان بهادی‌وند

۲ گل:

اصغر احمدی-بهزاد خلیلی-مهدی کریمی-محمد قدیمی-مهرداد بابایی-سهیل خلیلی-عماد محمدی-محسن عاصفی-سجاد صفدری-علی ابراهیم‌بیگی-علیرضا موسوی-وحید کاظمی-محمد نجف‌زنگنه-آرش خلیل‌پور-مصطفی حیدری-محمد هاتفی-امیرحسین داوودی-حمید کاه‌بنده

۱ گل:

کیانوش شیرپور-سینا خندان-رامین کریمی‌نژاد-اسدی-نادری-تهرانی-محمد شماعی-صادق لویمی-حسن احمدی-وحید نورالهی-ذوالفقارپور-بهنام قربانی-حامد دادفر-محمد زارعی-سعید جعفری-علیرضا دیوسالار-مازیار امیرخانلو-احمد دستیاران-محسن فقیهی‌راد-ایمان فلاحی-محمد رمضانی-محمد فتحی-امید رخشانی-هاشم محمدی-صابر خوشنام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.