کد خبر : 86502
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1395 - 10:39
-

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه دوم

بسته خبری لیگ یک شامل گزارش بازی‌ها، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان/گروه دوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور روز شنبه ۱۱ دی برگزار شد.پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک جامع عمل بپوشاند. بر همین اساس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور روز شنبه ۱۱ دی برگزار شد.پایگاه خبری فوتسال ایران برای فصل جدید لیگ دسته یک، برنامه دارد تا با پوشش کامل این مسابقات به درخواست مخاطبین پرتعداد خود مبنی بر پوشش کامل‌تر رقابت‌های لیگ یک جامع عمل بپوشاند.

بر همین اساس در پایان هر هفته از لیگ دسته اول، بسته خبری شامل گزارش مختصری از بازی‌های برگزار شده، مصاحبه، جدول رده‌بندی و جدول گلزنان را در اختیار مخاطبین قرار خواهیم داد.

 

بسته خبری لیگ یک-گروه دوم:

 

سن‌ایچ ساوه ۲- بالان‌صنعت شیراز ۱

در دیداری که کاپیتان‌های هردو تیم از زمین مسابقه اخراج شدند و تیم‌ها به شدت نسبت به داوری مسابقه معترض بودند، تیم سن‌ایچ در دقایق پایانی گل برتری را وارد دروازه میهمان سختکوش خود کرد تا روند پیروزی‌هایش را تداوم بخشد.

×مصاحبه عقابی سرمربی ساوه:در طول هفته به بازیکنانم گفتم که سخت‌ترین دیدارمان مقابل همین تیم بالان‌صنعت است.پیش‌بینی کرده بودم که بچه‌ها تیم حریف را دست‌کم بگیرند ولی شکرخدا ۳ امتیاز بازی را کسب کردیم. داوری بازی بسیار ضعیف بود و از تجربه لازم برخوردار نبودند و بی‌جهت کاپیتان تیم ما را اخراج کرد.

خبرنگار-مهدی کاظمی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زاگرس خوزستان ۳-شهرداری رشت ۱

تیم زاگرس که در این دیدار سیدمهدی ابطحی را بعنوان مدیرفنی در کنار خود می‌دید، در دقایق ابتدایی از میهمانش عقب افتاد تا نیمه با همین یک گل به سود شهرداری خاتمه یابد و کار برای این تیم زاگرس دشوار شود. اما در نیمه دوم موتور تیم میزبان روشن شد و با حملات زیاد و اشتباهات فردی بازیکنان شهرداری، تیم میزبان نهایت استفاده را ببرد و نخستین پیروزی خود در فصل جدید را رقم بزند.

×مصاحبه مراقی سرمربی خوزستان:امروز بهترین بازی فصل را به نمایش گذاشتیم.البته یک تفاوت مهم با بازی‌های گذشته داشتیم که ما توانستیم فعل خواستن را آنطور که باید، صرف کردیم. با وجود اینکه استرس بازیکنانم زیاد بود اما به هر زحمتی، توپ‌ها را به گل تبدیل کردیم و امیدوارم این ۳ امتیاز ما را از بحران خارج کند و در ادامه فصل به دردمان بخورد.

خبرنگار-کاظم خسروی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نفت امیدیه ۴-دانش‌ورزش فریمان صفر

تیم نفت در دیداری یکطرفه و با نمایشی بسیار عالی، میهمان قدرتمندش را با شکست بدرقه کرد تا ۳ امتیاز حساس و شیرین این مسابقه را از آن خود کند. تیم فریمان به همان اندازه که در خانه مقتدارنه ظاهر می‌شود در خارج از خانه عملکرد نسبتا ضعیفی از خود نشان می‌دهد.از نکات جالب این دیدار گلزنی دروازبان تیم نفت بود که در نوع خود جالب و کم‌سابقه است!

خبرنگار-سیدحسین موسوی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پارسیان شهرقدس ۲-مقاومت شهرداری مشهد ۱

دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی نویدبخش یک مسابقه پرهیجان را می‌داد. پارسیان در روزی که از حمایت حداکثری تماشاگرانش برخوردار بود، توانست در این بازی نزدیک و زیبا فاتح میدان لقب بگیرد. در نیمه نخست سهم هر دو تیم یک گل بود اما این تیم پارسیان بود که در نیمه دوم با زدن یک گل دیگر، ۳ امتیاز شیرین بازی را به هوادارانش تقدیم کند. استفاده مقاومت از تاکتیک پاورگلی در لحظات پایانی هم کاساز نبود تا این تیم بدون کسب امتیاز به مشهد بازگردد.

خبرنگار-جواد رضایی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جدول گروه دو:

رده تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ سن‌ایچ ساوه ۵ ۵ ۰ ۰ ۱۹ ۱۳ ۶ ۱۵
۲ نفت امیدیه ۵ ۴ ۰ ۱ ۱۶ ۷ ۹ ۱۲
۳ دانش‌ورزش فریمان ۶ ۴ ۰ ۲ ۲۴ ۱۸ ۶ ۱۲
۴ رعدپدافند اصفهان ۵ ۲ ۱ ۲ ۱۶ ۱۷ ۱- ۷
۵ پارسیان شهرقدس ۵ ۲ ۰ ۳ ۱۳ ۱۳ ۰ ۶
۶ شهرداری رشت ۵ ۱ ۲ ۲ ۸ ۱۰ ۲- ۵
۷ زاگرس خوزستان ۶ ۱ ۱ ۴ ۱۹ ۲۳ ۴- ۴
۸ مقاومت شهرداری مشهد ۵ ۱ ۱ ۳ ۹ ۱۴ ۵- ۴
۹ بالان صنعت شیراز ۶ ۱ ۱ ۴ ۹ ۱۸ ۹- ۴

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جدول گلزنان گروه دو:

۹ گل:

هاشم شیرعلی

۷ گل:

امید بهرامی‌زاده-رحمان اسکندری

۶ گل:

پوریا گلشنی-طالب عرب‌پور

۵ گل:

محمد معظم

۴ گل:

رضا سپندار-شهاب فتحی‌زاده-حسام سلطان‌پور-محسن جانقربان

۳ گل:

رضا صوفی-سعید کرمی-علی حسینی-علی رمضان‌پور-کمال کهندل-جلال جعفرخانلو-حسین رجبی-وحید نوروزی

۲ گل:

سعید خوش‌خلق-سعید زارع-مهرزاد زارعی-مجید احمدی-مسعود آستانه-حمید طاهری-رحیم‌نیا-نبی دهقان-سهیل نجاتی-هومن یعقوبی‌نژاد-ایمان کاظم‌نژاد-ناصر حاجی-مهرداد کریمی-علی شیخلر-امین هنردوست-آرش صابری

۱ گل:

سعید مهمان‌دوست-نیما راجعی-محمدحسن عباسی-محسن جعفری-عباس عاشورزاده-علی علیرضایی-خزایی-سلطانی-رستمی-مسعود گیاهچی-مهرداد بهشتی-محمد نویدبخش-احمد عبدالهی-مصطفی مقدسیان-ناصر بابایی-محمد منتظرالمهدی-سجاد بهبهانی-حمداله قنواتی-ابوطالب سیدی-علی شیرافکن-ناصر عجم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.