کد خبر : 86610
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1395 - 23:07
-

درگیری فیزیکی جلوی چشم دادگان!

درگیری فیزیکی جلوی چشم دادگان!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال ، عصر امروز دو تیم دانشگاه آزاد تهران و یاسین پیشرو قم در سالن پیامبر اعظم تهران به مصاف هم رفتند . دانشگاه آزاد که دیگر حسین شمس را روی نیمکت خود نداشت و درحالی که قرار بود از سرمربی جدیدش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال ، عصر امروز دو تیم دانشگاه آزاد تهران و یاسین پیشرو قم در سالن پیامبر اعظم تهران به مصاف هم رفتند .

دانشگاه آزاد که دیگر حسین شمس را روی نیمکت خود نداشت و درحالی که قرار بود از سرمربی جدیدش رونمایی شود پا به این مسابقه گذاشت. از آن طرف یاسین پیشرو قم هم که هفته پیش سه امتیاز شیرین را کسب کرده بود، با روحیه بالایی چشم به سه امتیاز این بازی دوخته بود.

در شروع نیمه اول این بازی هر دو تیم نمایش خوبی از خود بجا گذاشتند اما در اواسط این نیمه بود که یاسین پیشرو توانست روی دو موقعیت بدست آمده و با استفاده از اشتباهات حریف، در کمتر از یک دقیقه دو گل به ثمر برساند. در ادامه اما دانشگاه به خودش آمد و توانست بازی را به تساوی بکشاند.

دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند. با شروع نیمه دوم هر دو تیم بازی‌ برابری را به نمایش گذاشتند اما بازیکنان دانشگاه که تحت فشار شدیدی بودند و در وضعیت روحی خوبی قرار نداشتند روی دو سه صحنه مرتکب اشتباهات بچه گانه ای شدند و همین کافی بود که شاگردان حیدریان از این فرصت بدست آمده استفاده کرده و با زدن سه گل دیگر خیال خود را بابت بدست آمدن یک برد شیرین راحت کنند. دانشگاه آزاد توانست در دقایق انتهایی بازی از روی نقطه پنالتی به گل برسد و اختلاف را به دو گل برساند .

این بازی در نهایت با برتری پنج بر سه یاسین پیشرو خاتمه یافت .

* حواشی بازی :

– محمد دادکان و پهلوان مسئولین تیم دانشگاه آزاد و محمدحسن انصاری فرد و رحمانی مدیرعامل یاسین پیشرو، این بازی را از نزدیک نظاره گر بودند.

– تا قبل از این بازی طبق توافقات صورت گرفته با ناصر صالح، قرار بود ایشان در این بازی به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم دانشگاه آزاد حضور داشته باشد. اما در چند ساعت مانده به آغاز مسابقه این مربی و مسئولان دانشگاه به توافق نهایی نرسیدند و این قرارداد نهایی نشد . صالح در اردوی قبل از بازی تیم هم حضور داشته است که با به وجود آمدن این مسائل، وی اردو تیم را ترک کرد .

-هدایت دانشگاه در این بازی بر عهده محمود قاضی و احمد پری آذر بود .

– جواد اسفندیاری گلر دانشگاه آزاد که مصدومیت شدیدی در نیم فصل اول به سراغش آمده بود امروز مجددا درون دروازه دانشگاه قرار گرفته بود .

– در نیمه اول در یک صحنه پشت محوطه تیم یاسین پیشرو روی یکی از بازیکنان دانشگاه خطا شد که داور اول این مسابقه در سوت خود دمید و در ادامه همان توپ وارد دروازه تیم یاسین پیشرو شد. داور مسابقه سوت خود را برگرداند و اعلام گل کرد . این تصمیم داور اعتراض شدید عوامل و کادرفنی و بازیکنان یاسین پیشرو را به دنبال داشت . این اعتراض ها باعث وقفه ۶ الی ۷ دقیقه ای در بازی شد .

– در طول همین اعتراضات بود که سرپرست یاسین پیشرو قم با درودیان مرد زحمتکش کمیته فوتسال درگیری لفظی پیدا کرد که با ادامه پیدا کردن این بحث، کار به درگیری فیزیکی بین این دو انجامید.

– درگیری ها به داخل زمین ختم نشد و عوامل اجرایی دو تیم نیز روی سکوها با هم درگیری لفظی پیدا کردند .

– پایگاه خبری فوتسال گزارش مفصلی از این درگیری همراه با فیلم را به زودی منتشر خواهد کرد.

– بعد از بوجود آمدن این اتفاقات بود که روند بازی تغییر کرد و دانشگاه آزاد توانست بازی را به تساوی بکشاند .

– دو دقیقه به پایان نیمه اول مانده بود که کاپیتان دانشگاه آزاد از بازی اخراج شد و این تیم ۴ نفره نیمه اول را به اتمام رساند . قمی ها نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و گلی به ثمر برسانند .

– در بین دو نیمه سرپرست تیم قم و ناظر بازی به جایگاه ویژه آمده بودند و در مورد اتفاقات پیش آمده به دادکان و انصاری فرد و رحمانی توضیحاتی دادند و سپس با آنها خوش و بش کردند . ‌

– در نیمه دوم بعد از این که دانشگاه عقب افتاده بود ، رو به استفاده از پاورپلی آورد و چندین موقعیت خوب هم ایجاد کرد که عملکرد خوب نصیری نیا گلر یاسین پیشرو باعث شد که این تیم نتواند به گل دست پیدا کند .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

افضلي پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰:۰۹

کاش داور برای خودش و سوت خودش حرمت قائل می شد!