کد خبر : 86536
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1395 - 15:48
دسته‌بندی نشده
-

در مورد CD کلاس ونانسیو بی‌اخلاقی کردند/ CD آموزشی سرمربی اسپانیا را رایگان می‌دهیم

در مورد CD کلاس ونانسیو بی‌اخلاقی کردند/ CD آموزشی سرمربی اسپانیا را رایگان می‌دهیم
مديرعامل باشگاه فردوسي مشهد گفت: با اينكه هزينه بالايي براي حضور ونانسيو لوپز در مشهد انجام داديم و فيلم آموزشي آن را انحصاري در اختيار داشتيم متاسفانه برخي بي‌اخلاقي كردند.

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: سرمربی تیم‌ملی فوتسال اسپانیا را به عنوان بزرگترین مدرس حال حاضر فوتسال جهان برای اولین بار به ایران آوردیم و برای این حضور بالغ بر رقمی حدود ۸۰میلیون تومان یا بیشتر هزینه کردیم. در تماس یکی از مدرسین باتجربه کشور که خواستار دریافت این فیلم برای اطلاعات و دانش شخصی خود شد با رعایت کسوت این CD را در اختیار قرار دادیم اما ناگهان تبلیغات فروش آن را از یک کانال فوتسالی دیدیم!

وی افزود: قصد نام بردن از این مربیان را ندارم که شاید به موقع نام آن‌ها را هم بازگو کنم که از نمد اعتبار و کار بزرگی که ما کردیم به دنبال بافتن کلاهی برای خود برآمدند و این کار را با وقاحت و بی‌اخلاقی کامل انجام دادند تا آنجا که برای فروش این فیلم در کانال خود مبلغی حدود ۷۰ هزار تومان را طلب کرده‌اند. از آن آقای مدرس بیشتر آنجا ناراحت می‌شویم که به طور مثال استاد شمس که خودشان نیز یکی از بانیان برگزاری این کلاس بود حتی یک CD هم از این کلاس برای آرشیو شخصی‌اش برنداشت اما آن مدرس عزیز چنین عملی را انجام داد.

مدیرعامل فردوسی مشهد متذکر شد: همین جا اعلام می‌کنم که تمام خریداران این CD بدانند که به لحاظ شرعی و حقوقی ما به هیچ عنوان راضی نبوده و نیستیم و انشاالله به لحاظ حقوقی هم از مراجع زیربط نیز وارد عمل خواهیم شد اما از آنجا که همیشه نیت‌مان کمک به فوتسال بوده و تاکنون یک عدد هم از CD آموزشی ونانسیو لوپز را نفروخته‌ایم، می‌خواهیم این فیلم را به صورت رایگان در اختیار مربیان فوتسال قرار دهیم که به زودی چگونگی آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناصر صالح چهارشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

عرض سلام خدمت جناب نعمتى مدیر عامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشى فردوسى مشهد،ازشما تشکر میکنم براى ارسال cd هاى کلاس دانش افزایى آقاى لوپز که بصورت رایگان در اختیار اینجانب قرار دادید،ضمنا افرادى که بدون هماهنگى با جناب نعمتى اقدام به فروش این cd ها کر ده اند حرمت امانتدارى را حفظ نکرده اند،تشکر وسپاس جناب نعمتى،