کد خبر : 86584
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1395 - 18:09
-

شمسایی:از تیمم ناراضی هستم/مهم‌تر از برانکو و کی‌روش پرچم جمهوری اسلامی ایران است

شمسایی:از تیمم ناراضی هستم/مهم‌تر از برانکو و کی‌روش پرچم جمهوری اسلامی ایران است
سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: مهم‌تر و بزرگ‌تر از برانکو و کی‌روش پرچم جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی پس از پیروزی ۵ بر ۳ تیمش مقابل تیم طرح توسعه الوند در جمع خبرنگاران گفت: پیروز شدیم و در روزی که خوب نبودیم ۳ امتیاز گرفتیم. به ۳-۲ بازیکنی که در حد خودشان بودند تبریک می‌گویم به بقیه نه. به بازیکنان حریف هم خسته‌نباشید می‌گویم، آنها با تمام توان بازی کردند. از تیمم ناراضی هستم، در بین دو نیمه به ۳-۲ نفر کلاً بازی ندادم.

وی ادامه داد: بازیکنان باید با تمام وجودشان بازی کنند و چنین بازیکنانی قابل‌تقدیر هستند. بازیکنان حریف چنین ویژگی داشتند اما بازیکنان ما خود را از پیش برنده می‌دانستند. به همین دلیل هم کار برای ما در نیمه اول سخت شد و در نیمه دوم بهتر شدیم.

شمسایی در مورد اینکه داوری مسابقه چگونه بود، گفت: هیچ‌وقت صحبتی در مورد داوری نمی‌کنم، برخی نتایج تقصیر من بوده و به خاطر مسائل فنی بوده است، اما برخی نتایج هم خارج از مسائل فنی بوده، داوران هم تلاش خود را می‌کنند. امیدوارم سوت داوری باعث تغییر نتیجه نشود.

وی در مورد اختلاف برانکو و کی‌روش گفت: مهم‌تر از برانکو و کی‌روش، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همه ما زیر بیرقش دست‌وپا می‌زنیم. ما مقابل تمام دنیا ایستاده‌ایم، به‌خاطر سیاست، فوتبال هم نوعی سیاست است. هم تیم ملی و هم باشگاه‌ها باید باهم کار کنند. امیدوارم همه چیز به نفع پرچم‌مان تمام شود. پرسپولیس در آسیا باید بازی کند و تیم ملی هم در رقابت‌های بین‌المللی حضور دارد، امیدوارم همه‌چیز به نفع پرچم ما تمام شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.