کد خبر : 86596
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1395 - 18:43
دسته‌بندی نشده
-

ناظر بازی، مدیرعامل گیتی پسند را نشناخت!/ بازهم جنجال در رد شدن توپ از خط دروازه

ناظر بازی، مدیرعامل گیتی پسند را نشناخت!/ بازهم جنجال در رد شدن توپ از خط دروازه
تیم های گیتی پسند و ارژن شیراز در هفته شانزدهم به مصاف هم رفتند که این دیدار با حواشی و اتفاقات جالبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از اصفهان، گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته ی شانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور در سالن خالی از تماشاگر پیروزی میزبان تیم لبنیات ارژن فارس بود که این بازی با نتیجه ۶ بر ٣ به سود میزناظبان به پایان رسید.

از جمله حواشی این دیدار می توان به سخت گیری و نظارت عجیب ناظر بازی اشاره کرد؛ سخت گیری های عرب یراقی در حدی بود که حتی مدیران رده بالای گیتی پسند همانند جنتی و عراقی زاده در ابتدای مراسم پیش از آغاز بازی به دلیل نداشتن کارت به دستور ناظر بازی به قسمت V.I.P ورزشگاه پیروزی بدرقه شدند.

در دقایق ابتدای بازی محمد صفری بازیکن ارژن توپ را به سمت دروازه سپهر محمدی شوت کرد که به عقیده نیمکت و بازیکنان گیتی پسند توپ وارد دروازه نشد اما داور این دیدار نظر برعکس داشت و این صحنه را گل اعلام کرد تا پر حاشیه ترین صحنه ای این بازی را رقم بزند.

در صحنه ی دیگر از این دیدار مرتضی کشاورز خطایی بر روی مهران عالیقدر انجام داد و یک کارت زرد از داور دریافت کرد.

در ادامه روند بازی داور خطایی دو ضرب به نفع ارژنی ها اعلام کرد که محمد صفری ستاره ی ارژن توپ را یک ضرب به سمت دروازه حریف زد و توپ هم وارد دروازه شد اما داور دستور به زدن مجدد ضربه را صادر کرد.

در ادامه بازی بسیار هجومی سر لوحه کار دو تیم بود؛ در یکی از حملات گیتی پسند، بندی سعدی با بازیکن گیتی برخورد غیر عمدی داشت که به مصدومیتش از ناحیه سر منجر شد.

این بازی با نتیجه ۶ بر ٣ به پایان رسید در حالی که محمد صفری بازیکن جوان ارژن توانست هتریک کند و گیتی پسند پس از مدتی توانست از حضور کشاورز در زمین استفاده کند اما ستاره دیگر این تیم یعنی احمد اسماعیل پور به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ميلاد چهارشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳

آخه کشاورز چی داره میاد تو زمین اون دیگه تموم شده چرا انقدر پیگیری میکنی کی بازی میکنه