کد خبر : 86504
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1395 - 9:49
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه:فدراسیون باید درباره بازگشت شمسایی تصمیم بگیرد/هفته آینده با فدراسیون قرارداد می‌بندم/به دنبال حریف تدارکاتی می‌گردیم

ناظم الشریعه:فدراسیون باید درباره بازگشت شمسایی تصمیم بگیرد/هفته آینده با فدراسیون قرارداد می‌بندم/به دنبال حریف تدارکاتی می‌گردیم
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از فدراسیون به من گفته‌اند در حال آماده کردن قراردادم هستند و هفته آینده قرارداد می‌بندم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه اظهار داشت: برنامه‌هایم را به فدراسیون داده‌ام و تاکید کردم که تمام فیفا دی‌ها باید بازی تدارکاتی انجام دهیم. تیم ملی اوکراین را برای بازی تدارکاتی به ایران دعوت کردیم که قرار است از هفتم تا سیزدهم بهمن ماه  چند دیدار تدارکاتی با تیم امید و بزرسالان ما در ایران انجام دهد ولی متاسفانه آنها فقط با تیم امیدشان به ایران می‌آیند و تیم بزرگسالانشان به دلیل مشکلاتی که دارند نمی‌توانند بیاورند.

وی ادامه داد: برای حضور تیم ملی کرواسی هم تلاش کردیم که موفق نشدیم ولی ما پیگیر هستیم تا فیفادی‌ها را از دست ندهیم حتی اگر شده با عراق بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص اینکه چرا کرواسی و تیم بزرگسالان اوکراین به ایران نیامدند افزود: نمی‌دانم چرا نیامدند ایران الان یکی از قدرتهای فوتسال جهان است و باید از خدایشان باشد که با تیم ایران بازی کنند.
وی در خصوص قراردادش با فدراسیون فوتبال اذعان داشت: از فدراسیون به من گفته اند  که در حال آماده کردن قرارداد هستند و این وظیفه فدراسیون است و من نباید بگویم ولی قول داده‌اند که هفته آینده قرارداد را آماده کنند و من هم برای امضای قرارداد هفته اینده به تهران می آیم.
ناظم الشریعه در خصوص بازگشت وحید شمسایی هم عنوان کرد: این موضوع ربطی به من ندارد و فدراسیون باید تصمیم گیری کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه میخواهم تا تیم ملی را حمایت کنند تا بتوانیم همچنان به افتخارافرینی ادامه دهیم.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی چهارشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۹:۵۹

تیم ملی باید یک مربی قوی با ارتباطات و تعامل خوب با بقیه تیم ها داشته باشه. آخه تو که در حد تیم ملی نیستی مرد. حالا زد و تو جام جهانی بچه های ایران آماده بودن و تیم هم سوم شد و تو سوار موج شدی. دیگه که از این اتفاقها نمیوفته. بیا برو بشین خونه ات کار را بده دست یکی مثل وحید شمسایی تا کار دربیاد

امین چهارشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

شما کی باشی درمورد آقای ناظم نظر میدی!

نام پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۵:۰۶

بابا شما چقدر رو دارید وحید شمسایى چند ماه قبل از جام جهانى با همین بازیکنان آماده تو جام باشگاه هاى جهان بین هشت تا تیم درجه ٢ و ٣ مثل قطر هشتم شد!! توجام باشگاه هاى آسیا هم براى اولین بار در تاریخ ایران أوت شد الان هم با تاسیسات با هزینه میلیاردى گند زده خوشم میاد فقط روتون زیاده شماها نه ارتباطاتون!!

نام ... چهارشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

یارب روا مدار که گدا معتبر شود — گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود

ناشناس چهارشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

پادشاهاتونم دیدیم واسه فوتسال چکار کردن. خدا بهتر از من و شما می دونه به کی عزت بده…