کد خبر : 86608
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1395 - 22:16
-

ناکامی‌های دانشگاه آزاد؛ از فراری دادن چهره‌های سرشناس تا گروکشی مالی!

ناکامی‌های دانشگاه آزاد؛ از فراری دادن چهره‌های سرشناس تا گروکشی مالی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سکان تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران در دوران حضور در لیگ یک با تصمیمی غیرمنتظره و در پی بی‌میلی علی صانعی سرمربی وقت خود به عنوان یکی از باتجربه‌ترین مربیان حال حاضر فوتسال به حسین شمس سرمربی نام آشنای ایران سپرده شد تا تلاش خود را برای صعود به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سکان تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران در دوران حضور در لیگ یک با تصمیمی غیرمنتظره و در پی بی‌میلی علی صانعی سرمربی وقت خود به عنوان یکی از باتجربه‌ترین مربیان حال حاضر فوتسال به حسین شمس سرمربی نام آشنای ایران سپرده شد تا تلاش خود را برای صعود به لیگ‌برتر انجام دهد.

اقدامی که با وجود تلاش زیاد سرمربی جدید دانشگاهی‌ها در نهایت باز هم با خرید سهمیه رخ داد و دانشگاه آزاد با دریافت سهمیه منصوری قرچک توانست پای در لیگ‌برتر بگذارد.

دلیل اینکه چرا شمس با آن همه تجربه نتوانست برخلاف تاسیسات دریایی -سه سال قبل- این بار دانشگاه را به لیگ‌برتر بیاورد، با خرید امتیاز منصوری و هیجان راهیابی دانشگاهی‌ها به لیگ‌برتر مغفول ماند تا اینکه نتایج دانشگاه دوباره روی به افول گذاشت تا این بار شمس هم مثل صانعی بی‌انگیزه شده و خودش درخواست جدایی بدهد و به نوعی از این تیم فرار کند و معمای فراری شدن مربیان سرشناس پیچیده‌تر شود.

شنیده‌ها از داخل دانشگاه آزاد حاکی از مشکلات عدیده مدیریتی در سیستم‌های پرداختی بازیکنان است که گروکشی‌های مالی در قبال بازیکنان این تیم باعث حس بی‌اعتمادی شده به گونه‌ای که تاثیر روحی و روانی مربی بر روی بازیکنان هم کم اثر شده است. دانشگاهی‌ها در اغلب بازی‌ها در نیمه‌دوم خود از استرس باخت، بازی‌ها پیش افتاده را از کف می‌دهند که جای تامل بسیار زیاد دارد.

چنین به نظر می‌رسد که شاید شیوه مدیریتی دادگان به این شکل است که مباحث مالی را در گرو عملکرد تیم گنجانده اما به نظر می‌رسد این موضوع کمر دانشگاه آزاد را در لیگ امسال شکسته است.

گفته می‌شود ناصر صالح نیز با اطلاع از این موضوع همان ابتدا خواسته مالی خود را از دانشگاهی‌ها در قبال خود و بازیکنانش مطرح کرده که کدخدامنشی دبیر دادگان هم جواب نداده و صالح اعتبار خود را برداشته و تیم را در آستانه بازی با یاسین ترک کرده است. گفتنی است رد پای یکی از افراد این باشگاه نیز که از زمان صانعی تاکنون در کنار دانشگاه است در اتخاذ سیاست‌های اخیر دانشگاه بی‌تاثیر نبوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

... چهارشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸

من تو لیگ ۱ واسه این تیم بازی کردم ، مشکل از مدیریت آقای دادگان نیست ، ۳،۴ نفر هستن که از سال اول تا الان سر جاشون موندن تمام بازیکنا و مربیا که اومدن کار کردن بعد از مدت کوتاه از این تیم جدا شدن. متاسفانه این آقایان مورد اعتماد مدیران تیم هستن و از این مسئله دارن سو استفاده میکنند. تو این ۳ فصل تیم داری دانشگاه آزاد بیش از ۳۵ بازیکن با سابقه به این تیم اومدن و جدا شدن ، آیا مشکل از تمام این بازیکنان بوده یا مسائل تیم توسط ۳،۴ نفر بد انتقال داده میشه به مدیران؟

نام ... پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰:۴۳

علی صانعی که خودش رفت به خاطره تیم ملی تازه تیم رو تو لیگ ۱ علی صانعی بست تیمشم عالی نتیجه گرفت ولی اقای شمس تیمو بدبخت کرد دقیقا اون بازیکنهایی که تو این تیم اومدن عالی بودن ولی الان نصفشون بدون تیم هستن چون اقای شمس نخواستشون الانم بازیکنهای دانشگاه ۳۰درصد گرفتن قطعا تیم هم میوفته و پول این بچه ها داده نمیشه اخه اینا چه گناهی کردن شمس بدبخت کرد تیمو

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

حیف تیم خوب و پرطرفدار شهید منصوری قرچک که سهمیه ش و داد به دانشگاه…

... پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

مشکل تیم سرپرستش هست همه میدونن دیگه