کد خبر : 86590
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1395 - 18:16
-

نظری: فعلاً قصد ندارم به تیم ملی فوتسال برگردم/در حیطه وظایف من نیست درباره دعوای برانکو و کی‌روش صحبت کنم

نظری: فعلاً قصد ندارم به تیم ملی فوتسال برگردم/در حیطه وظایف من نیست درباره دعوای برانکو و کی‌روش صحبت کنم
دروازه‌بان تأسیسات گفت: فعلاً قصد بازگشت به تیم ملی فوتسال را ندارم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری بعد از دیدار تیم‌های فوتسال تأسیسات دریایی و طرح توسعه سبز الوند گفت: بازی سختی بود چون حریف تیم سخت‌کوشی بود و ما را اذیت کرد، هرچند ما هم آنها را دست‌کم گرفتیم و در نیمه اول خواسته‌های مربیان را اجرا نکردیم اما در نیمه دوم شرایط را عوض کردیم، با این‌حال طرح و توسعه تیم خوبی است که می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز شود.

وی در مورد داوری این دیدار گفت: اعتراضی به داوری نمی‌کنم،‌ اما داوری در فوتسال تأثیرگذار است. ما هفته پیش هم در تبریز لطمه خوردیم و معتقدم کمیته داوران در نیم‌فصل دوم باید دقت بیشتری در چیدمان داوری داشته باشد و نسبت به این موضوع مسئولانه عمل کند.

نظری در مورد اینکه آیا قصد دارد به تیم ملی برگردد یا خیر، گفت: فعلاً قصد بازگشت ندارم. از مربیان تیم ملی ممنونم که خوب کار می‌کنند، ولی من در خدمت تأسیسات هستم.

دروازه‌بان تأسیسات در مورد دعوای بین کی‌روش و برانکو گفت:‌این موضوع در حیطه وظایف من نیست اما تعامل بین باشگاه‌ها و تیم ملی می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند، چون معتقدم هر دو طرف می‌خواهند بازیکنان را برای فوتبال ایران آماده کنند و تعامل بین آنها می‌تواند راهگشا باشد.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

نظرى دیگه با بودن سلطان صمیمى و سلطان محمدى دیگه جایى براى أمثال تو در تیم ملى نیست!! از قدیم گفتن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بووو میده!!

اسلامی پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۹:۴۵

به نظرم دیگه صمیمی و محمدی از نظری بهترن و شایدم گلر جوان ما مسعود محمدی هم الان از نظری بهتر باشد و الان دیگه آقا مصطفی تو اوج نیست.
خلاصه بازی هفته پیش تاسیسات با دبیری رو ببینید،متوجه میشید که من چی میگم.