کد خبر : 86562
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1395 - 17:40
-

پیروزی پرگل گیتی پسند و مس سونگون/تاسیسات به زحمت طرح و توسعه را برد/تداوم ناکامی های دانشگاه آزاد/حفاری و دبیری به تساوی رضایت دادند

پیروزی پرگل گیتی پسند و مس سونگون/تاسیسات به زحمت طرح و توسعه را برد/تداوم ناکامی های دانشگاه آزاد/حفاری و دبیری به تساوی رضایت دادند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد که طی آن تیم های مدعی گیتی پسند و مس سونگون با نتیجه ای پرگل مهمان خود را شکست دادند ، تاسیسات دریایی به زحمت طرح و توسعه را شکست داد و دبیری مقابل حریف بالای جدولی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد که طی آن تیم های مدعی گیتی پسند و مس سونگون با نتیجه ای پرگل مهمان خود را شکست دادند ، تاسیسات دریایی به زحمت طرح و توسعه را شکست داد و دبیری مقابل حریف بالای جدولی خود متوقف شدند.

در اصفهان گیتی پسند در سالن خالی از تماشاگر پیروزی در حالیکه گل اول را از ارژن شیراز پذیرفت در نهایت به برتری پرگل ۶ بر۳  رسید و به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه داد.

مسی ها نیز در تبریز از همان اول بازی نمایش قدرتمندی را مقابل شهرداری ساوه ارائه داده و در نهایت به پیروزی ۵ بر یک رسیدند.

در اهواز جدال دو تیم مدعی حفاری خوزستان و دبیری تبریز به تساوی یک بر یک انجامید.هر دو گل این بازی در لحظات پایانی به ثمر رسید.فرش آرا نیز در خانه آذرخش با همین نتیجه متوقف شد.

در تهران تاسیسات دریایی روز سختی را مقابل طرح و توسعه پشت سر گذاشت.این تیم نیمه اول را با شکست ۳ بر یک مقابل حریف بی بضاعت خود به رختکن رفت اما در نیمه دوم عمکلرد بهتری ارائه داد و در نهایت به برتری ۵بر۳ رسید.

در سایر دیدار ها دانشگاه آزاد در شرایطی که بدون سرمربی به میدان آمده بود در دیداری جنجالی و پربرخورد با نتیجه ۵بر ۳ مغلوب یاسین پیشرو قم شد تا شرایط بحرانی این تیم در جدول ادامه پیدا کند و قعرنشین باقی بماند.یاسینی ها هم با رسیدن به دومین پیروزی پیاپی خود شرایط بهتری در جدول پیدا کردند.

در کرج هم بازی تیم های مقاومت البرز و شهروند ساری در شرایطی که تا اواسط نیمه دوم بدون گل پیگیری می شد در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

نتایج و گلزنان بازی های هفته شانزدهم به شرح زیر است:

 

هفته شانزدهم لیگ برتر- چهارشنبه ۱۵ دی
زمان بازی وضعیت گلزنان حاشیه
۱۴:۳۰ حفاری اهواز ۱ – دبیری تبریز ۱ نتیجه نهایی حفاری:علیرضا بهلولی/ دبیری:جواد اصغری‌مقدم
۱۵ آذرخش بندرعباس ۱ – فرش‌آرا مشهد ۱ نتیجه نهایی آذرخش:امین نصرالله‌زاده/ فرش‌آرا:سعید سروری
۱۶ گیتی پسند ۶ – ارژن شیراز ۳ نتیجه نهایی گیتی:مهران عالیقدر(۲)-اصغر حسن‌زاده(۲)-سعید افشار-مهدی جاوید/ ارژن:محمد صفری(۳)
۱۶ مس سونگون ۵ – شهرداری ساوه ۱ نتیجه نهایی مس:بابک نصیری-میثم خیام(۲)-تاینان(۲)/ ساوه:مسلم اولادقباد
۱۶ تاسیسات ۵ –طرح و توسعه الوند ۳ نتیجه نهایی تاسیسات:علیرضا وفایی-ابوالقاسم عروجی-سعید عباسی-رئیسی-زارعی/ الوند:مصطفی اخلاصیان-حمیدرضا پورجاوید-امید طالبی
۱۶ دانشگاه آزاد تهران ۳ – یاسین‌پیشرو قم ۵ نتیجه نهایی دانشگاه:محسن کشانی-دانیال گیویلی-بهروز جعفری/ قم:ابراهیم مسعودی-مهدی زاهدی-هاشم فرج‌زاده-مجتبی مریدی‌زاده-روح‌الله ایثاری درگیری فیزیکی سرپرست قم با نماینده فدراسیون-اخراج هادی بافنده از دانشگاه
۱۶ مقاومت البرز ۱ – شهروند ساری ۱ نتیجه نهایی البرز:علی عبداللهی/ شهروند:مسعود سعادتی

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ابی چهارشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸

گل دوم ارژن رو مرتضی کشاورز زد.قابل توجه

هوادار پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

آقای حسن زاده الان که ۵ تا خوردی چی داری بگی ؟؟؟