کد خبر : 86662
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1395 - 12:56
دسته‌بندی نشده
-

حیدریان: نمی دانستم صالح رفته است!/ در مورد داوری هر چه می گوییم فایده ندارد

حیدریان: نمی دانستم صالح رفته است!/ در مورد داوری هر چه می گوییم فایده ندارد
سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم گفت: نمی دانم که مشکل دانشگاه آزاد چیست که تا این جای‌ کار نتوانستند نتایج خوبی را کسب کنند؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا حیدریان سرمربی یاسین پیشرو قم در مصاحبه با خبرنگار fut5al در خصوص برد تیم خود در برابر دانشگاه آزاد تهران گفت: به بچه های تیم بابت کسب این پیروزی تبریک می گویم. ما اطلاع نداشتیم که قرار است آقای صالح در این بازی حضور نداشته باشند. اما فیلم بازی های گذشته دانشگاه را آنالیز کرده بودیم و نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم .

وی افزود: در بین دو نیمه یک سری نکات را به بازیکنانم گوشزد کردم و خداراشکر آن ها به خودشان آمدند و با یک نمایش خوب در نیمه دوم، توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم.

سرمربی تیم یاسین پیشرو خاطر نشان کرد: به نظر بنده تیم دانشگاه آزاد هم بسیار خوب کار کرد. آنها تیم فنی و محکمی ‌هستند و قطعا مستحق چنین جایگاهی در جدول، نیستند . نمی دانم که مشکل تیم آنها چیست که تا این جای‌ کار نتوانستند نتایج خوبی را کسب کنند؟!

حیدریان در مورد حواشی به وجود آمده و تصمیم جنجال برانگیز داور بازی، افزود: واقعا دیگر چه چیزی بگوییم در مورد مسائل داوری؟ هر چه در مورد داوری بگوییم فایده ای ندارد. داور وقتی سوت اشتباه می زند دیگر قابل جبران نیست. خدارا شاکر هستم که این بازی را بردیم اما دو سه بازی ما با همین تصمیمات اشتباه داوران سه امتیاز را از دست داده ایم. امیدوار هستم که این شرایط تغییر پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال قم پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳

آقای حیدریان کاری که با میثم ایلانلو داری انجام میدی منجر به نابودی فوتسالش خواهد شد. با خاطره بد از قم نره بذار این جوون که همه قمی یا دوسش دارن برگرده به تیم. شما خودت بازیکن بودی و میدونی بازی نکردن چه صدمه ای به یه ورزشکار میزنه

طرفدار قم پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲

آقای حیدریان ، موقع بازیش ، تیمو بهم نمیریخت ، جونای تیم رو اذیت نمیکرد ، تیم جمع میکرد ، به مربیش احترام میذاشت ، هیچ مربیم بهش تو نمیگفت …

فوتسال قم جمعه , ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

یعنی شما الان مطمئنی میثم این کار را رو میکرده؟؟ خجالت هم خوب چیزی یه !

طرفدار قم جمعه , ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

آنچه که عیان است ، چه حاجت به بیان است …