کد خبر : 86807
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1395 - 14:58
دسته‌بندی نشده
-

جعفری:اوضاع دانشگاه آزاد در هفته های آینده بهتر خواهد شد/مقابل آذرخش جز پیروزی چیزی به درد ما نمی خورد

جعفری:اوضاع دانشگاه آزاد در هفته های آینده بهتر خواهد شد/مقابل آذرخش جز پیروزی چیزی به درد ما نمی خورد
بازیکن تیم دانشگاه آزاد گفت:این تیم در هفته های آینده نتایج بهتری خواهد گرفت.
بهروز جعفری در مورد وضعیت تیم دانشگاه آزاد در نیم فصل دوم به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: از نیم فصل دوم که به جمع دانشگاهی ها اضافه شدم اوضاع تیم خوب است ولی متاسفانه تیم ما روی نوار باخت و بدشانسی قرار گرفته که برای خارج شدن از این شرایط باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا بتوانیم از قعر جدول خودمان را جدا کنیم.
وی در مورد اینکه دانشگاه می تواند از پایین جدول خود را جدا کند گفت: تیم ما هم بازیکنان خوب هم کادر فنی و مدیریتی بسیار قوی دارد که شک ندارم انشالله در هفته های آتی شرایطمان در جدول بهتر خواهد شد.
وی در مورد اینکه چطور شد به دانشگاه آزاد پیوست گفت: من از چند تیم بالای جدولی هم پیشنهاد داشتم ولی تصمیم گرفتم که یک چالش جدیدی را امتحان کنم. همیشه در تیم های مدعی چندین بازیکن تاپ در کنار هم هستند که به راحتی مکمل هم می شوند، دانشگاه هم علیرغم اینکه در پایین جدول قرار دارد ولی بازیکنان توانمندی دارد که باخت های پشت سر هم اعتماد بنفس بازیکنان را گرفته که انشالله با تلاش تمام مجموعه این شرایط را هم پشت سر خواهیم گذاشت. من نیز تلاشم را می کنم تا بتوانم تاثیر خودم را در تیم بگذارم که در این شرایط فقط خوب بازی کردن من زمانی به چشم می آید که با نتیجه برای تیم باشد.
وی در مورد بازی این هفته تیمش برابر آذرخش نیز گفت: این بازی فینال هست و برای باقی ماندن در جدول بجز برد هیچ چیز دیگری به درد ما نمی خورد و مطمئنم با همدلی و رفاقتی که بین بچه ها هست این هفته پیروز می شویم و خودمان را به تیم های بالایی نزدیک می کنیم.
وی در مورد عملکرد خودش در تیم جدیدش گفت: همه بازی مرا می شناسند که بازیکن پر تلاش و در اختیار تیم هستم و در مورد عملکردم باید کادرفنی نظر بدهد ولی بنظر خودم نمره قبولی گرفته ام.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

M azarakhsh جمعه , ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

با کمال احترام امیدوارم پیروز نشین ?

فقط دانشگاه شنبه , ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱:۱۸

بچه ها فقط برد باید این بازی رو ببریم ب امید خدا می بریم