کد خبر : 86800
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1395 - 13:17
-

صالح: بر سر مسائل مالی به تفاهم نرسیدیم/ ماهیت فوتسال ما پول نداشتن و پول ندادن است

صالح: بر سر مسائل مالی به تفاهم نرسیدیم/ ماهیت فوتسال ما پول نداشتن و پول ندادن است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حدود یک هفته قبل حسین شمس سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود استعفا کرد و ناصر صالح را به عنوان جانشین خود به مدیریت این باشگاه پیشنهاد داد که آنها نیز پس از جلسه با این مربی با او به توافق رسیدند. ناصر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حدود یک هفته قبل حسین شمس سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود استعفا کرد و ناصر صالح را به عنوان جانشین خود به مدیریت این باشگاه پیشنهاد داد که آنها نیز پس از جلسه با این مربی با او به توافق رسیدند. ناصر صالح اما تنها پس از دو روز و ساعاتی قبل از بازی این تیم در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال به علت عملی نشدن وعده‌های مدیریت باشگاه، اردوی این تیم را ترک کرد.

صالح در این باره گفت: توافق نهایی بین من و مسئولان باشگاه صورت نگرفت. من به احترام شمس، دادکان و پهلوان به این تیم رفتم و دو بار نیز با آنها جلسه داشتم و مشکلات را بررسی کردیم اما در نهایت بر سر مسائل مالی به تفاهم نرسیدیم.

وی افزود: دو جلسه تیم را تمرین دادم و روز بازی با یاسین‌پیشرو، صبح به اردو رفتم تا تمرکز بازیکنان به هم نخورد. صحبت‌هایم را با شمس انجام داده بودم چون او رابط من با باشگاه بود اما در نهایت به توافق مالی نرسیدیم. در کل همه جای فوتسال ما همین است، یک جا پول ندارند، یک جا پول نمی‌دهند، یک جا مبلغ قرارداد کم می‌کنند، این ماهیت فوتسال ماست. روز چهارشنبه از مدیران عذرخواهی و باشگاه را ترک کردم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.