کد خبر : 86833
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1395 - 16:22
-

ورمزیار: میزبانی جام‌جهانی بلیط دوسر برد ایران است/ حمایت وزیر نشانه کاربلدی اوست

ورمزیار: میزبانی جام‌جهانی بلیط دوسر برد ایران است/ حمایت وزیر نشانه کاربلدی اوست
پیشکسوت فوتسال کشورمان میزبانی جام جهانی را باعث بالارفتن کیفیت فوتسال دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق ورمزیار که ۲۵سال پیش با تیم فوتسال ایران به مقام چهارمی جهان دست پیدا کرد در خصوص موضوع میزبانی کشورمان در جام جهانی۲۰۲۰، گفت: برای این مساله باید از نظر سخت افزاری آماده باشیم. باید هم در پایتخت و هم در شهرستان ها، سالن‌های مجهزی داشته باشیم تا بازی ها را در آن ها برگزار کنیم.

ورمزیار در ادامه گفت: به نظر من این مساله باعث می‌شود خیلی از مشکلات فوتسال کشور حل شود و از دو جنبه برای فوتسال خوش یمن خواهد بود به نوعی بلیط دوسر برد است. یکی اینکه استقبال عمومی از این ورزش چندبرابر خواهد شد و دیگر اینکه خیلی از مشکلات سخت افزاری ما حل می‌شود. برای جام جهانی باید سالن‌ها را تجهیز کنیم و این مساله قطعا بعداز جام جهانی هم به دردما خواهد خورد. با این حساب میزبانی جام جهانی، حرکت مفیدی خواهد بود و به نظرم تصمیم درستی است که به پیشرفت و بالارفتن کیفیت فوتسال ایران کمک زیادی خواهد کرد.

پیشکسوت فوتسال کشورمان در خصوص پی‌گیری جدی وزیر ورزش برای برگزاری جام جهانی فوتسال در ایران گفت: حمایت وزیر ورزش از این مساله نشان دهنده هوش و کاربلدی ایشان است. به اعتقاد من، آقای سلطانی فر در این مساله از جایگاه خودش استفاده می‌کند تا به فوتسال رونق بدهد و این نشان دهنده توجه خاص ایشان به این رشته ورزشی است.

ملی پوش اسبق تیم فوتسال کشورمان در خصوص ارزیابیش از وضعیت حال حاضر تیم ملی فوتسال گفت: خداراشکر تیم ملی ما روی غلتک افتاده و رشد چشمگیری داشته است. هرچند که معتقدم  امسال هم مانند سال۹۲ اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم فینالیست بشویم، اما کارسختی انجام شد که حاصل نگاه خوب فدراسیون و کمیته فوتسال بود. مقام سومی این تیم نشان می‌دهد تمرکز کادرفنی و بازیکنان تیم بالا بوده که این مساله حاصل برنامه ریزی خوب و دقیقی بود که نظم را بر فوتسال ایران حاکم کرد و حاشیه ها را به حداقل رساند.

منبع:برنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.