کد خبر : 86898
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1395 - 11:29
-

دبیری،گیتی پسند؛ نیمی از معمای قهرمانی/ برنده خوشبخت

دبیری،گیتی پسند؛ نیمی از معمای قهرمانی/ برنده خوشبخت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیری تبریز بعد از پشت سر گذاشتن سه بازی دشوار مقابل مس سونگون، تاسیسات دریایی و حفاری خوزستان و کسب ۴ امتیاز از این سه بازی که دو تای آن بیرون از خانه بود حالا در آخرین چهارگانه دشوارش میزبان گیتی پسند است و امیدوار به اینکه با پیروزی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیری تبریز بعد از پشت سر گذاشتن سه بازی دشوار مقابل مس سونگون، تاسیسات دریایی و حفاری خوزستان و کسب ۴ امتیاز از این سه بازی که دو تای آن بیرون از خانه بود حالا در آخرین چهارگانه دشوارش میزبان گیتی پسند است و امیدوار به اینکه با پیروزی در این بازی هم مسیر خود را هموار کند هم سایر مدعیان را به ادامه لیگ امیدوار کند. دبیری تا اینجا بد کار نکرده و اگر در ثانیه های پایانی مقابل حفاری تمرکز تیم از دست نمی رفت چه بسا از این بازی هم برنده بیرون می آمد. در سمت دیگر گیتی پسند قرار دارد که در نیم فصل دوم بدون شکست بوده و شرایط برای این تیم مناسب است. بعد از تساوی انتقاد برانگیز مقابل مقاومت، شاگردان لک دو برد روحیه بخش را کسب کردند تا شرایط برای آنها بهتر شده و با توجه به توقف مس مقابل طرح و توسعه، باز هم اختلاف امتیاز آنها زیاد شود. از سوی دیگر زمزمه های تغییر رای کمیته انضباطی و رسیدن یک امتیاز دیگر به گیتی پسندی ها لشکر اصفهانی را بیش از پیش برای پیروزی در این بازی مصمم کرده است.اصغری مقدم سرمربی دبیری تبریز در مورد این بازی می گوید: گیتی پسند مدعی کسب عنوان قهرمانی است و همه جوره خوب است. این تیم فاصله خوبی با دیگر تیم ها در صدر جدول ایجاد کرده و قطعا بازی سختی داریم. با این حال ما هم در بازی های خانگی خوب کار کرده ایم و می خواهیم رکورد هشت برد خانگی را هم حفظ کنیم.طبیعی است هر تیمی مثل گیتی پسند بیشتر هزینه کند، نتایج بهتری می گیرد ولی ما هم برای قهرمانی ناامید نیستیم و وظیفه داریم تا آخرین لحظه برای این هدف تلاش کنیم.

از سوی دیگر محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند هم در مورد این بازی گفت: دبیری کاملا تیمی حرفه ایست که از مدیریت خوبی بهره می برد و نیز کادر و بازیکنان خوبی نیز دارد و به همین لحاظ اعضاء کادر و بازیکنان ما نیز کاملا باهوش هستند که در تبریز با تیم بزرگی بازی داریم.

به نظر می رسد برنده این بازی نیمی از راه قهرمانی را برود.گیتی پسند یکی از دشوار ترین بازی های این فصل خود را پشت سر می گذارد و دبیری را کاملا از کورس خارج خواهد کرد اما اگر دبیری برنده باشد اختلافش با گیتی پسند به حداقل می رسد و شاید کار در ادامه برای اصفهانی ها دشوار هم شود.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.