کد خبر : 86907
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1395 - 14:44
-

سلیمانی: درهای تیم ملی فوتسال بانوان به روی بازیکنان باز است

سلیمانی: درهای تیم ملی فوتسال بانوان به روی بازیکنان باز است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره برگزاری اردوی انتخابی این تیم گفت: قصد داریم تا در کنار باتجربه‌های تیم ملی از بازیکنان جوان استفاده کرده و در نهایت با جوانگرایی آینده تیم‌های ملی را تامین کنیم. سرمربی تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره برگزاری اردوی انتخابی این تیم گفت: قصد داریم تا در کنار باتجربه‌های تیم ملی از بازیکنان جوان استفاده کرده و در نهایت با جوانگرایی آینده تیم‌های ملی را تامین کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان بانوان درباره تشکیل اولین اردوی انتخابی تیم ملی در ادامه گفت: با توجه به اینکه اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی با حضور ۲۰ بازیکن دعوت شده جوان برگزار شد، خوشبختانه بازیکنان با انگیزه و تلاش بیش از حد در تمرینات حضور داشته و سعی کردند که عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری اردوهای انتخابی اضافه شدن چند نفر از بازیکنان مستعد و جدید به ترکیب اصلی تیم ملی است. درهای تیم ملی همیشه به روی بازیکنان با استعداد و تلاشگر باز است. در این مرحله از اردوی انتخابی بازیکنانی بودند که در مسابقات باشگاهی لیگ برتر حضور داشته و مورد ارزیابی کادر فنی تیم ملی فوتسال قرار گرفتند.

وی در پایان گفت: با جوانگرایی و غربالگری در اردوی تیم ملی قصد داریم تا آینده این تیم را تامین و پر قدرت به مصاف رقبای آسیایی خود برویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.