کد خبر : 86894
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1395 - 14:42
-

شمسایی:فقط علاقه مردم به فوتسال بیشتر شده است/همواره در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود /شهرداری یکی از بهترین تیم‌های این فصل بوده است

شمسایی:فقط علاقه مردم به فوتسال بیشتر شده است/همواره در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود /شهرداری یکی از بهترین تیم‌های این فصل بوده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: نتیجه بازی دبیری تبریز و گیتی پسند اصفهان غیرقابل پیش‌بینی است. وحید شمسایی درباره نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال گفت: «همواره در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و تلاش تیم‌ها برای به‌نتیجه رسیدن بیشتر می‌شود. با توجه به رقابتی که ما در بالای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: نتیجه بازی دبیری تبریز و گیتی پسند اصفهان غیرقابل پیش‌بینی است.
وحید شمسایی درباره نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال گفت: «همواره در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و تلاش تیم‌ها برای به‌نتیجه رسیدن بیشتر می‌شود. با توجه به رقابتی که ما در بالای جدول داریم و هدف‌مان این است که در کورس قهرمانی بمانیم باید تلاش بیشتری به خرج دهیم تا برابر حریفان نتیجه لازم را بگیریم. می‌دانیم که کارمان سخت است و در این بین بازیکنان باید با آمادگی بیشتری به مصاف حریفان بروند.»
او درباره دیدار این هفته تیمش با شهرداری ساوه اظهار داشت: «بازی خیلی دشواری در ساوه داریم. شهرداری یکی از بهترین تیم‌های این فصل بوده و به‌طور حتم تلاش می‌کند تا در این بازی به نتیجه خوبی برسد. ما به‌دنبال این هستیم تا در این بازی برنده شویم و خود را در جدول حفظ کنیم. البته بازیکنان تیم باید در حد و اندازه‌های خود باشند و از همان ابتدا خوب و بدون اشتباه بازی کنند.»
سرمربی تاسیسات دریایی خاطرنشان کرد: «بازیکنان ما نباید همچون بازی قبلی‌مان برابر طرح و توسعه الوند بازی کنند که پیروزی ما با بخت و اقبال باشد و تنها ۳ بازیکن تیم روز خوبی را سپری کنند. باید همه بچه‌ها در شرایط خوبی باشند و آماده پیروزی تا ما به نتیجه ای که می‌خواهیم برسیم. در هر صورت ما نباید اجازه دهیم که حریفان از غفلت‌‌مان استفاده کنند و با ارائه بازی هدفمند در همه بازی‌ها نتیجه لازم را بگیریم.»
وی یادآورشد: «بازی در ساوه همیشه سخت بوده است. چه آن زمان که شن‌سا بود و چه حالا که شن‌سا جای خود را به شهرداری داده است. این تیم نسبت به سال‌های قبل جایگاه بهتری را دارد و می تواند مانع نتیجه‌گیری ما شود.»
شمسایی در مورد بازی این هفته دبیری‌تبریز و گیتی‌پسند اصفهان و تاثیر بازی تیم‌های اول و چهارم جدول در وضعیت تیم تاسیسات، عنوان کرد: «ما حواس‌مان به بازی‌های خودمان است و سعی می‌کنیم تا در هیچ بازی امتیاز از دست ندهیم. با توجه به جدول مسابقات همواره بازی‌هایی هست که نتیجه آن تاثیر مستقیمی در وضعیت دیگر تیم‌ها البته با توجه به جایگاه‌شان دارد. بنابراین ما با آگاهی از این موضوع که هر نتیجه‌ای که در بازی‌های رودرروی تیم‌های رقیب ما بخورد به سود ما خواهد بود تلاش خواهیم کرد تا در بازی خودمان برنده شویم و امتیاز از دست ندهیم.»
او افزود: «وقتی من نتوانم نتیجه ای که می‌خواهم را بگیرم دیگر نتیجه تیم‌های دیگر برای ما فرقی نمی‌کند. در کل هم دبیری و هم گیتی‌پسند مدعی هستند و بازی زیبایی را ارائه می‌کنند. گیتی‌پسند صدرنشین است و به راحتی تسلیم نمی شود، دبیری هم در خانه به هیچ تیمی باج نداده و همه را شکست داده است. بدون شک این بازی غیرقابل پیش‌بینی است.»
سرمربی تاسیسات درباره اینکه توجه به لیگ فوتسال نسبت به سال گذشته بیشتر شده یا نه، بیان کرد: «بعد از عنوان سومی تیم ملی فوتسال به‌نظر می‌رسید بیشتر به فوتیال برسند اما آن حمایتی که باید را ما شاهد نیستیم. به نظر من که هیچ تغییری نداشته است و فقط مردم بیشتر به فوتسال علاقه‌مند شده‌اند. فکر می‌کنم باید صبر کنیم تا ببینیم در سال ۹۶ چه تلاشی برای پیشرفت بیشتر فوتسال انجام خواهد گرفت.»
منبع:آنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.