کد خبر : 86919
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1395 - 0:51
-

باغبان‌صالحی: به تعهداتم در قبال طرح و توسعه عمل کردم

باغبان‌صالحی: به تعهداتم در قبال طرح و توسعه عمل کردم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از پنج هفته نسبتا موفق، محمد باغبان‌صالحی نیز از سمت سرمربی‌گری تیم فوتسال طرح و توسعه سبز الوند قزوین برکنار شد. باغبان صالحی تنها مربی بود که توانست با این تیم پنج امتیاز کسب کند. برکناری این مربی بومی در شرایطی که میانگین امتیاز یک را از خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از پنج هفته نسبتا موفق، محمد باغبان‌صالحی نیز از سمت سرمربی‌گری تیم فوتسال طرح و توسعه سبز الوند قزوین برکنار شد. باغبان صالحی تنها مربی بود که توانست با این تیم پنج امتیاز کسب کند. برکناری این مربی بومی در شرایطی که میانگین امتیاز یک را از خود برجا گذاشته بود، جزو عجایب این تیم لیگ برتری به حساب می آید. باغبان‌صالحی در این خصوص به پایگاه خبری فوتسال گفت: خدا را شاکرم در مدتی را که در خدمت تیم طرح و توسعه بودم، توانستم به قولی که برای حفظ سهمیه تیم به مدیرعامل محترم باشگاه داده بودم عمل کنم. البته در این راه حضور دوست عزیزم جناب علی زندی‌پور نیز در کنار من بسیار موثر بود. ما در این دو ماه، با تمام کاستی‌ها و مشکلات باشگاه عملکرد مثبت و رو به جلویی داشتیم و توانستیم بستر را برای حفظ تیم در لیگ برتر مهیا کنیم، گواه این مدعا تساوی مقابل تیم مدعی مس سونگون و بازی پایاپای مقابل تاسیسات دریایی در تهران است.

وی ادامه داد: همین که کادر فنی جدید بدون هیچ‌گونه هراسی مدیریت فنی تیم را قبول کرده است، نشان از شرایط مثبت تیم دارد. ایمان دارم این تیم با توجه به زحماتی که از ابتدای فصل جهت حفظ سهمیه برای آن کشیده شده است در لیگ برتر باقی می‌ماند. در انتها لازم می‌دانم از تمام دوستان و تماشاگران پرشور الوند و قزوین که در این مدت ما را مورد لطف و حمایت خود قرار داده‌اند تشکر کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عاشقان مربي گري در ليگ برتر دوشنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

درود بر مدیر تیم قزوین
هفت مربی
باید در گینس ثبت شود

مجتبی همتی دوشنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

band bazit ro shod.

نام ... دوشنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

مشکل تیم تعویض هفت مربی و هفت بازیکن نیست
مدیر تیم را تعویض کنید

ناشناس دوشنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

زود مربی گری را قبول میکنید همین میشه
عبدالهی تا آخر فصل هست چون پول نمیخواد

نام ... دوشنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

عشق مربی گری همینس

مجتبی سه شنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰:۵۰

درود به شرفت ‌‌”مملی باغیرت” انصافا فوق العاده کار کردین انشالاه همیشه در همه مراحل موفق و موید باشید