کد خبر : 87124
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1395 - 17:33
-

صانعی: از بین ۲۸۰ بازیکن باید به ۳۰ نفر جلوی اوکراین بازی دهیم/ هفته آینده قرارداد می بندیم/ بازیکن جدیدی به ما اضافه نخواهد شد

صانعی: از بین ۲۸۰ بازیکن باید به ۳۰ نفر جلوی اوکراین بازی دهیم/ هفته آینده قرارداد می بندیم/ بازیکن جدیدی به ما اضافه نخواهد شد

علی صانعی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد شرایط دو اردوی گذشته تیم ملی امید گفت: ما چون به دنبال این بودیم که در این مدت محدودی که وجود داشت، نفرات زیادی را مورد ارزیابی قرار دهیم، مجبور شدیم در طول این هفته از سه شنبه تا جمعه که

علی صانعی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد شرایط دو اردوی گذشته تیم ملی امید گفت: ما چون به دنبال این بودیم که در این مدت محدودی که وجود داشت، نفرات زیادی را مورد ارزیابی قرار دهیم، مجبور شدیم در طول این هفته از سه شنبه تا جمعه که وقت داشتیم با تعامل با باشگاه ها این اردو ها را برگزار کنیم.
وی افزود: عده ای از بازیکنان ما اسمشان در لیست های تیم های لیگ برتری و لیگ یکی رد شده است و عده ای هم در آنجا بازی می کنند. این قضیه کار را برای ما مشکل کرده است و در این اردوها مجبور شدیم به عده ای از نفرات اصلی مان که بازی داشتند، استراحت دهیم. اما در عین حال ما از میان ۲۸۰ بازیکن از سراسر کشور، به یک گروه ۴۰ نفره رسیده ایم که شرایطشان نسبت به بقیه بهتر است. این ۴۰ نفر عموما از کسانی ‌هستند که در تیم های لیگ برتری و لیگ یکی عضو هستند و بازی می کنند. قرار است ما تا آخر این ماه به ۳۵ نفر لیست اصلی مان دست پیدا کنیم و مدارک آنها را جهت ارسال به AFC آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی امید خاطرنشان کرد: در نهایت به دنبال این هستیم که از بین این نفرات به یک گروه ۲۰ نفره منتخب برسیم تا تمریناتمان در سال جدید را با آنها برگزار کنیم و بتوانیم برنامه ریزی های اصلی برای مسابقات آسیایی را هر چه زودتر انجام دهیم.

صانعی در مورد دعوت شدن نفرات جدید به تیم ملی گفت: بعد از این اردوها هیچ بازیکن جدیدی به ما اضافه نمی شود. مگر بازیکنانی که در تیم های لیگ برتری و لیگ یکی بازی می کنند و احیانا از قلم افتاده اند. بازیکنانی‌ که در تیم های لیگی عضویت ندارند نمی توانند با ما کمک کنند چون در شرایط مسابقه قرار ندارند. ما دو بار ‌از طریق فدراسیون به باشگاه ها فراخوان زده ایم و از آنها خواسته ایم که بازیکنانشان را به ما معرفی کنند، تا هیچ بازیکنی از دید کادرفنی ‌پنهان نماند.

وی در مورد بازی تدارکاتی تیم ملی امید ایران و اوکراین تصریح کرد: ما در بازی دوستانه با روسیه از دو گروه از نفرات استفاده کردیم و نتیجه خیلی برایمان ملاک نبود و بیشتر سعی داشتیم که بچه ها را در شرایط سخت ارزیابی کنیم. در بازی با اوکراین هم همین شرایط وجود خواهد داشت و ما سعی می کنم در این دو بازی، یک گروه حدودا ۳۰ نفره را جلوی این تیم بازی‌دهیم، تا این بازیکنان را هم در شرایط مسابقه سنجیده باشیم.

مدیرفنی تیم ملی بزرگسالان ایران، در مورد شرایط این تیم نیز گفت: قرار است اردویی تشکیل شود و بازیکنان مستعدی که در لیگ برتر بازی می کنند، اما زیر سایه نفرات سرشناس تیم ملی گم شده اند، در اردو ارزیابی شوند. هدف از دعوت این نفرات این است که آنها در مسابقات قهرمانی آسیا به تیم ملی اضافه شوند و پشتوانه ای برای تیم ملی در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ باشند. بعضی از بازیکنان کنونی‌ ما به دلیل شرایط سنی‌ که دارند امکان دارد که نتوانند در جام جهانی ۲۰۲۰ در تیم ملی حضور داشته باشند. لذا تشکیل این تیم بسیار مفید است و می ‌تواند پشتوانه ای برای آینده باشد. خود بنده بازی های لیگ را که رصد می کنم تیم هایی را مشاهده کرده ام که جوانان بسیار خوبی دارند مثل تیم مقاومت البرز ، آذرخش بندرعباس ، فرش آرا مشهد و … این بازیکنان جوان باید به تیم ملی دعوت شوند تا تجربه بازی ‌ملی را کسب کنند و بتوانند در آینده به کمک ما بیایند.

صانعی‌ در پایان در مورد بحث قراردادهای کادرفنی تیم ملی خاطر نشان کرد: قرارداد های‌ کادر فنی ‌آماده شده است.  اما روند کار این گونه است که ثبت قراردادها باید یکجا باشد. پرداخت آنها هم در فدراسیون بدین صورت است که همه با هم پرداخت می شود و کل قرارداد های مجموعه تیم ملی فوتسال را  مدنظر قرار می دهند؛ قرارداد های‌ کادر فنی تیم امید که آماده است اما ما صبرکرده ایم که همه ی قراداد ها آماده شود و امضا شود. فکر می کنم که طی هفته آینده کار تمام قرادادها انجام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.