کد خبر : 87117
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1395 - 17:22
-

پایان اردوی تیم ملی امید+ گزارش تصویری

پایان اردوی تیم ملی امید+ گزارش تصویری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تمرینات آماده سازی تیم ملی امید ایران،  که از سه شنبه این هفته آغاز شده بود، امروز(جمعه) به پایان رسید. از نکات قابل توجه در این اردوها، غیبت حمید شاندیزی مربی تیم ملی بود. وی که به سرماخوردگی شدیدی مبتلا شده بود نتوانست صانعی را در این اردوها همراهی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تمرینات آماده سازی تیم ملی امید ایران،  که از سه شنبه این هفته آغاز شده بود، امروز(جمعه) به پایان رسید.
از نکات قابل توجه در این اردوها، غیبت حمید شاندیزی مربی تیم ملی بود. وی که به سرماخوردگی شدیدی مبتلا شده بود نتوانست صانعی را در این اردوها همراهی کند.

در طول این هفته نفرات دعوت شده در دو گروه مختلف ارزیابی شدند،  تا با نظر کادر فنی تیم ملی، نفرات منتخب برای بازی با اوکراین مشخص‌ شوند. برخی‌ از بازیکنان دعوت شده به این اردوها نفراتی بودند که اخیرا از سمت تیم های لیگ برتری و لیگ یکی معرفی شده بودند.

تیم ایران برای‌ آماده سازی جهت دو بازی‌ دوستانه با تیم ملی اوکراین، یک اردوی دیگر در تاریخ ۲۸ دی ماه لغایت ۱ بهمن ماه برگزار خواهد کرد. بعد از این اردو نفرات نهائی برای این دیدار مشخص ‌خواهند شد.
اردوی آخر تیم ملی قبل از بازی با اوکراین و از تاریخ ۵ بهمن شروع خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.